VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 11 december 2010

VÄLKOMMEN TILL TREDJE ADVENT !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 11 december 2010 03:31

  


 TÄNK VAD TIDEN HAR GÅTT FORT; NU TREDJE ADVENT KNACKAR PÅ VÅR PORT...........

 


VÄLKOMMEN JULEFRID TILL VÅRA HEM OCH HUS.....


 

TACK för att ni gav er tid att titta in hos mig, fast det är en stressig tid,,,,

 Dagens Citat : Var dig själv, det finns redan så många andra.........

 Några tänkvärda ord i stressens tid....

MORGONDAGEN vet du ingenting om,

Men dagen idag, den har du.....

Använd dig av den.

Idag kan du glädja någon....

Idag kan du hjälpa en annan...

Kanske dig själv...

Dagen idag är en märklig dag.......

 DEN ÄR DIN.......

HA EN BRA WEEKEND>>><<<   FÅNGA DAGEN >>><<< KramiZ IA >>><<<   

 
 
lillis

lillis

11 december 2010 07:08

Önskar dig en bra Tredje Advent
Kram vännen

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Margaretha

11 december 2010 08:33

God morgon Irja!
Sitter nu och lyssnar på Maria Carey. Väldigt fin låt.Jag älskar att höra fina jullåtar nu. Finns så mycket bra.
Men nu vill jag bara önska dig en väldigt fin tredje advent.
Ha det bra min vän.Kramar

 
Margit

Margit

11 december 2010 10:29

En liten morron/förmiddagshälsning till dig och Anders!
Håller på att "göra i ordning"..för eftermiddagen kl 16..då våra kära gamla vänner kommer till oss..och vi ska äta skinksmörgås o julgröt....
Ska snaert åka till KOLVa-ica OCH HANDLA DET SISTA SOM JAG BEHÖVER...
kRAM TILL ER BÅDA!!!! Systeryster Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
Ingen bild

Kerri

11 december 2010 17:37

Hej Irja önskar dej en fin adventhelg, själv firar jag tredje advent hos min dotter Hannah och hennes familj nere i Gävle,mina två andra döttrar är oxå här Elin och Maria, i morron ska vi gå på Furuviks parkens julmarknad med Hannas småpojkar tre små prinsar :) mycke för barn där väldigt fint har varit där tidigare år, några dagars ledigt innan jag far hem på tisdagkväll med natt tåget
Ha det så bra nu och njut av helgen kram Kerstin

 
Mita

Mita

11 december 2010 22:28

Visst har jag tid att kika in hos dig. Jag är inte julstressad,tar det rätt lugnt med allting.
Nu har jag strulat färdigt med bloggen,tänk att jag trasslade till det så klantigt. Men har man inte jobb så skaffar man sig,hi,hi...
Ta hand om dig och ha en skön fortsättning på helgen och kommande veckan,
Kramiz!

http://mithas.blogg.se

 
lillis

lillis

12 december 2010 05:39

Grattis på födelsedagen min vän, önskar dig en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

12 december 2010 11:12

TACK Lillis
Det ska jag försöka !!!

 
gerty

gerty

12 december 2010 18:35

GRATTIS på födelsedagen, hoppas att du haft en bra dag

http://bloggplatsen, se

IRJA Hagström Wikström

13 december 2010 02:29

Tack kära vän, det var en gemytlig dag, det värmde ända in i hjärteroten,,, fast det är -19 grader ute,,, kylan har bitit sig fast här uppe hos oss, ja det är bitande kallt...
HA det bäst Kramiz....


 
Margit

Margit

12 december 2010 21:11

GRATTIS till dej, syrran!!! Du hatr ju fyllt år idag..också!!!! Kramisar!!!!

http://margitholm.blogg.se

IRJA Hagström Wikström

13 december 2010 02:32

TACK min goa kära systter,,, Man kan tro att man har fyllt jämna år, som jag har blivit grattat.... HA en bra dag,,, KramiZ....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards