VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 14 februari 2012

<<<<<<<<<< EN HÄLSNING PÅ ALLA HJÄRTANSDAG >>>>>>>>>>

Av IRJA Hagström Wikström - 14 februari 2012 03:19

· · 

 

     



  

 
TACK FÖR ATT NI  FINNS
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Livet blir berikat av
kompisar och vänner.
Att människor vill dela sånt ,
man gör och sånt man känner....
...
Så mycket man får lära,
så mycket som blir,
skrivet och sagt.
Så mycket som kan hända,
I vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycke glädje
att vara fler än en.........
Att man har nått gemensamt,
I nuet... då... och sen...

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet...
För du är bra på vänskap,
Det hoppas jag du vet.♥♥♥

Önskar er alla mina FB-Vänner
en underbar och kärleksfull,
    ALLA HJÄRTANS DAG
KRAM FRÅN LILLA JAG 
TACKSAM ATT NI FINNS. IA,
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 




  





  
     
 
    HA DET BÄST  IA.................
 
 
 
 
 
lillis

lillis

14 februari 2012 06:43

Vilken fin dikt
Önskar Dig Vännen En Bra Alla Hjärtans Dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Marie-Louise Grimlund

14 februari 2012 08:26

Den var så fint smyckad att den ska ha en kommentar.
Jättefin, jag har letat så, efter något till just den här dagen.Men fann inget speciellt intressant.
Har man ingen kärlek att fira, ska vara sin dotter då.Kanske bäst sätta ett specillt hjärta inne på hennes tidslinje som hon kan dela med sig till sina barn= mina barnbarn o svärson.

 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 februari 2012 09:44

Sådan fin dikt du skrivit. Bloggvänner liksom andra vänner berikar ens liv det är då ett som är säkert. Så därför en jättekram till dig på Allahjärtansdag

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Maria

Maria

14 februari 2012 10:31

Önskar också dig en trevlig
Alla Hjärtans Dag/kramizar

http://torparmor.blogspot.com

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

15 februari 2012 10:39

Kram vännen tack för hjärtat på FB

Stor varm kram från mig
Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

17 februari 2012 22:29

Gokväll vännen,kikar in och kollar läget och hur du har det. Hoppas du fick en fin Alla hjärtans dag,
Önskar dig en skön helg,
Varma kramar till dig!

http://mitasguldkorn.blogspot.com

 
Maria

Maria

18 februari 2012 16:32

Hejsan!
Hoppas allt är bra med dig. Här knallar de men e ett tråkigt väder.
Önskar dig en fin helg å bra vecka/kram

http://torparmor.blogspot.com

 
Kristina

Kristina

25 februari 2012 17:10

Vilken fin dikt om vänskap, den tar jag till mitt hjärta.
Goa kramar från mig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

2 mars 2012 13:53

Undrar syrran hur det är med err idag...solen skiner..och ni kanske också suttit och njutit av den.
Lasse och jag har sittit innanför inglasade..med uppdragna dörrar, fikat och njutit av solen och snart ska vi äta lunch därute också...
Önskar er båda ett fint veckoslut och helg!!!
Kram till er båda från oss båda!!!

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards