VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 13 december 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 13 december 2010 03:25


                    NATTEN VAR STOR OCH STUM SANKTA LUCIA.......

 VÄLKOMMEN: LUCIA DU BUDBÄRARINNA.......

 som kommer med sång till vårt hus...

 Det även inom dig tycks brinna och jag fylls av värme och ljus.....

 Du vill skänka din kraft till de svaga, ge de starka ett nytt sätt att se....

 ATT få ge , ger oss mer än att taga....

VI blir varma och börjar sjunga och  LE......



  


IGÅR söndag den 12 DECEMBER blev jag hyllat på min dag av mina nära ock Kära,,, Och även av mina BLOGG-vänner ett stort TACK till er,,, TACK, NI gjorde min dag ljus och glad.....

   

HALLON-Tårtan hade jag bakat själv, även egen händig plockade hallon fick pryda och dekorera den   en tatch av sommaren, i kyliga vinterlandet....


  Känner du igen den fina DUKEN Margit !!!  FÖDELSEDAGSBARNET,    Blommor och blader till dagens ära....


            Klicka på bilden då blir större .....   DE sköna  moccasinerna med lång skaft fick jag av min Anders,,, jag är så frysen om fötter och bena... vist är de söta med toffsar på ??? Passar bra till NORDPOLRNS TOMTEMOR... LER.....

 Njut av skön sjungande LUCIAN idag, och njut av tillvaton,,, ska bänka mig framför TEVEN, med varm mjölkchoklad och pepparkakor. och lussekatter, och bara njuta  i vintermörkret och kyra    under filten....

NU börjar en nu vecka med pyssel och knåp och klappa in lite julklappar och skriva julhälsningar till nära och kära...

Även nya möjligheter,samt att vi närmar oss den magiska dagen JULAFTON....


  EN julhälsning  från mig ,till er alla bloggvännerna och tack för gemenskapen detta ÅR.... DE mesta av julklapparna inhandlades vi  i  lördag, vi besökde våran egen stad PITEÅ,, som jag bara älskar ....  TACK för era commentarer,,, skriv en rad , gör mig glad.....

 HA en underbar vecka och FÅNGA DAGEN >>><<< KramiZ IA >>><<<   . 


Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards