VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 5 april 2012

****** GLAD PÅSK MINA VÄNNER *****

Av IRJA Hagström Wikström - 5 april 2012 17:24

 Hejsan !

 Alla påskkäringar med kvast


 


 Kaffekittelen och katten,!

 För nu är det bråttomt, Tiden hastar,dax att  hastakvasta till BLÅKULLA....

Kort är skärtorsdagsnatten.....

För oss alla Häxor...

GLAD PÅSK önskar jag alla mina bloggkäringar  !!!!

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>><<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

Kul att du gav dig tid att titta in här hos mig  PÅSK-kramiZar till er alla,,, FÅNGA DAGEN......IA   

    

 
 
Malin

Malin

5 april 2012 17:59

Hittade hit för första gången idag och kan säkerligen säga att hit återkommer jag:) om jag inte flyger vilse påväg till blåkulla :)
Önskar dig en fin påsk!
Kramar

http://starchild88.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

6 april 2012 00:07

Hälsar dig hjärtligt välkommen, Malin
samt önskar dig också en gemytlig PÅSK!!!
Just nu befinner jag hos en av mina döttrar i S-holm bara några dar, På snabbvisit
KramiZar IA....

 
Mita

Mita

5 april 2012 22:59

Ja nu är vi många som drar till Blåkulla..*L*..hoppas vi ses där,annars önskar jag dig en Glad Påsk vännen.
Kramiz*

http://mitasguldkorn.blogspot.com

IRJA Hagström Wikström

6 april 2012 00:02

Tack underbara Marita,
Känns underbart att jag inte har blivit bortglömt efter min långa frånvaro här på blogget,,, Ha en underbar PÅSK du med.
KramiZar IA....

 
Filifjonkan

Filifjonkan

6 april 2012 00:11

Vi ses på Blåkulla då vi är ett helt gäng som for från mitt håll ha det så bra

http://filifjonkan-se.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

10 april 2012 13:57

Hej Filifjonkan...
Lessen men jag hitta inte dig där i vimmlet av kärringar på BLÅKULLA,,,Bättre tur nästa gång, hoppas jag...
KramenZ IA....

 
lillis

lillis

6 april 2012 06:47

Jag såg dig aldrig på Blåkulla,men vi var ju många som var där
GLAD PÅSK
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

10 april 2012 13:54

Kära vän, det var alldeles hopplöst att hitta alla i vimmlet,Skärtorsdagen och natten är ju allt för kort,,, så jag önskar vi har bättre tur nästa gång...
KramenZ IA.

 
Kristina

Kristina

6 april 2012 15:27

Önskar dig med en riktigt glad Påsk.
Goa kramar till dig!

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

10 april 2012 13:50

Tack för den trevliga PÅSK-hälsningen kära vän,,,Påsken har varit mycket gemytlig, med mina nära och kära här i S-holm, där jag befinner mig fortfarande...Hoppas din påskhelg har varit detsamma??? ska besöka den stora trädgårdsmässan på lördag,,, sen veckan därpå blir det hemfärd,till PITEÅ....
Ha det bäst...
Kram IA....

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

6 april 2012 16:31

Vad glad jag blev över att se dig tillbaka här - tur att vi har lite kontakt via Facebook i alla fall.
Önskar dig en riktigt fin fortsättning på påskhelgen!
Varma kramar,
Lambergsfrua

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

10 april 2012 13:43

Det gläder mig att det är någon som saknar lilla mig,,, ska försöka skriva någon gång då och då även här på blogget,,, som sagt det blir operation av mina öron, så småningom,,, vi får se närmare när det blir....
Hoppas PÅSKEN har varit till belåtenhet och gemytlig,,, själv är jag fortfarande i TÄBY, innan jag hastakvastar hem till snöiga NORD i början av nästa vecka på måndag...
Ha de gott...
Kram IA

 
skogsnuvan

skogsnuvan

14 april 2012 16:12

För mig blev det inga blåkullafärd iår. Min onda fot och det dåliga vädret satt hinder i vägen men jag vinkade till er när ni for förbi och hoppades att ni hade en trevlig dag. och natt.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

IRJA Hagström Wikström

20 april 2012 10:55

Natten var trevlig,men kort, massaor av dansande HÄXOR, och har man trevligt rinner tiden iväg,,, gjorde en avstickare sen till Stockholm där jag varit och hälsat på,samt besökde trädgårdsmässan ,till en stor besvikelse,,, men alla har nog inte råd med dessa mässpriser,Hyran är väl för hög...
Krya på dig min vän , och se till att foten blir bra,,,
Kram IA.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards