VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg under augusti 2018

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32

Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,,

Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,,

Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det

är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,,

Att ha hemmet med sig på resan är toppen,,, man kan stanna till var

man vill och njuta av vår vackra Sverige........

Nu är det dax att lufta på rumpan om det ska bli något gjort idag,

Ha ni också en bra tisdag,,

Tjingtjing Ia,    

 

 

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52

Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,,

Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter///

Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen 

de kallas  väl för LIVET "

Har glömt bort hur en del fungerar, men ska nog komma på med tiden

Idag har vädergudarna varit på ombytligt humör , vi har fått ömsom sol

ömsom regn,,, nu glittrar solens strålar igen,,, skönt när det blivit något svalare

temperatur, men hur  länge ??? Den här sommaren har varit extrem varm,

över hela vårt avlånga land 


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018
>>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards