VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg under januari 2009

Av IRJA Hagström Wikström - 27 januari 2009 22:03

  Välkommna,Jag har inte haft tid med att blogga nu några dagar.Det är för all förberedelser inför  resan,allt ska vara  i sin ordning,anser jag . Jag  får  berätta vad jag har varit med om, när  jag kommit hem från stora stan, så ni får hålla er till tåls till dess  Önska mig en trevlig resa , Ha det  bra,Glömm inte FÅNGA DAGEN,stressa av.......KRAM IA                                          

Av IRJA Hagström Wikström - 24 januari 2009 00:58

   Hejsan alla kära bloggare! I går fredag var jag till skönhets  SALONGEN och fick mig en NEW STYLE  ,formning av ögonbry n,  ,,.färgning av ögonbryn samt färgning av ögonfransar  VARFÖR jo nästa helg ska vi besöka vår huvudstad  Stockholm och då vill man ju se presentabel ut Inte som någon landlolla,fast ingen fel i det heller,mycket för min egen del för min självkänsla,  Det ska bli mycket trevligt,Shoppa lite nya kläder ,ta en fika på någon mysig CAFE,samt hälsa på hos släkt och goda vänner.Hoppas de blir en trevlig WEEKEND är förväntansfull. Behöver lite miljöombyte samt omväxling  i vardagen.Tristheten får inte ta överhand,nya inspiritioner behövs för att  orka planera för framtiden,vi går ju mot ljusare tider dagarna blir längre för var dag.OCH då är det dax att börja med frö sådden, så att man har nya fräscha tomat och gurkplantor i växthuset,samt årets nyheter i trädgården. Inspirerande..........KRAM IA  :::::  KOMENTERA GÄRNA. ÖNSKA MIG EN SKÖN WEEKEND.ÖPPEN FÖR NYA SEVÄRTHETER I STOCKHOLM TIPPSA;TACK:

Av IRJA Hagström Wikström - 15 januari 2009 21:49

Det är nog det kallasde vi har haft i vinter minus 24 grader,så det är skönt att sitta vid brasan ,och läsa en bra och spännande bok.Måste kyrera min besvärliga bihåleinflammation man  vill ju inte vara sjuk någon längre tid.Fick besöka läkaren igår och diagnosen bihåleinflammation samt penicillin som ska tas i tio dagar.Hoppas ni har bättre hälsa men det är ju  förkylnings tider nu.Och det är ju inte så konstigt met det, ena dagen  plus 6-7 grader nästa dag 24-25 minus.Nu ska jag krypa till kojs, godnatt,dröm vackra drömmar KRAM IA 

Av IRJA Hagström Wikström - 13 januari 2009 06:52

Godmorgon ,Det är jag som är 40-talisen Irja kallas ofta med smeknamnet IA.Är Qvinna 60+ i min bästa ålder .Har många titlar tex. Hustru,mamma, mormor,dotter,och MATTE.Intressen är många barnbarnen,djur och natur ,dans,böcker ,skogspromenader med  hunden Lucky resor  samt min trädgård om sommaren. Jag är nyfiken av mig och vill lära mig nya saker jämt.Nu har intresset gått över till  datorns värld inte illa eller hur gammla hundar lär sig också fast det tar längre tid .ÅRET 2009 började för våran del mycket bra .vi blev mormor och morfar till vårt elfte barnbarn som föddes den 4 januari  Underbart  Jag  är mörk med bruna ögon kort i växten samt små mullig.Gift med min Anders,bor i egen villa ute på landet  Är glad och positiv till livet fördemesta,samt mycket HUMORsom lockar till mycket skratt har lätt att umgås med alla åldrar ung, medelålders och gammal   samt barn.Har alldrig haft någon åldersnoja,så ni är alla välkommen med era inlägg  i alla åldrar. Ha  en bra dag FÅNGA DAGEN rusa inte bara igenom dagen stanna till en stund och bara njut dagen får ni alldrig åter.KRAM IA

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2009 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards