VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg under februari 2012

Av IRJA Hagström Wikström - 14 februari 2012 03:19

· · 

 

     



  

 
TACK FÖR ATT NI  FINNS
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Livet blir berikat av
kompisar och vänner.
Att människor vill dela sånt ,
man gör och sånt man känner....
...
Så mycket man får lära,
så mycket som blir,
skrivet och sagt.
Så mycket som kan hända,
I vänskaplig kontakt.

Ja, det ger så mycke glädje
att vara fler än en.........
Att man har nått gemensamt,
I nuet... då... och sen...

Att ha just dig till vän
ger skäl till tacksamhet...
För du är bra på vänskap,
Det hoppas jag du vet.♥♥♥

Önskar er alla mina FB-Vänner
en underbar och kärleksfull,
    ALLA HJÄRTANS DAG
KRAM FRÅN LILLA JAG 
TACKSAM ATT NI FINNS. IA,
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 




  





  
     
 
    HA DET BÄST  IA.................
 
 
 

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards