VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 6 augusti 2018

Hälsar er välkommen att titta in !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52

Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,,

Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter///

Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen 

de kallas  väl för LIVET "

Har glömt bort hur en del fungerar, men ska nog komma på med tiden

Idag har vädergudarna varit på ombytligt humör , vi har fått ömsom sol

ömsom regn,,, nu glittrar solens strålar igen,,, skönt när det blivit något svalare

temperatur, men hur  länge ??? Den här sommaren har varit extrem varm,

över hela vårt avlånga land 


 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

                          Våren   var inte långvarig att njuta av,    snöflingorna  dalar ner, stora som lapphandskar Ja, se det snöar. I alla fall längs med Norrbottens kusten. Aprilväder-även i maj ? - Det kan man säga. Kalluften ligger...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2018
>>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards