VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 26 maj 2010

BILDER FRÅN VÅRMÄSSAN !!! !!! !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 26 maj 2010 02:00

                MAJ MÅND OCH ONSDAGEN DEN :2010-05-26...,OCH VILHELMINA OCH VILMA

HAR NAMNSDAG.....,GRATTIS,, ,, och halva veckan  har  vi redan tillrygglaggt bakom oss.....,

Veckorna går  översvallande fort,fast det är mulet, regnigt  och kallt,solen plira  lite snabbt  förbi,dold av gråa moln...,.,

TÄNKVÄRT :Många önskar sig en evigt liv,fast det inte vet, vad det ska göra en regnig ONSDAG ....LER....




Här är vi på väg till vårmässan som gick av stapeln här om helgen i Arkushallen,Luleå... 

Bilderna talar mer än ORD..,.,.,.

  

HAV av blommor..,.,...

  


Lite nya tipps till trädgården..,.,...


  


Massor av snygga tröjor..,..,.,Och krimskrams..,..


  


Väskor och tunikor, och annat smått....,


  


Även produkter från Västerbotten, Lampor och blommlådor.....,.



  


Och här kommer det mera..,.,..,



  



 Vattenkannor och postlådor i flera färger..,...


   


Årets designa, av VÄXTHUS..,...,.,


 


VÄXTHUST ,  som jag  vill ha....Den är väl fin ???



  

  VÄXTHUSET från en annan vinkel ....Njut själva...,..


 


     GOD NATT mina vänner,sov skönt ,  dröm vackra drömmar. HA en skön  dag fast det kanske regnar..,..,

     FÅNGA  DAGEN>>><<<<DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<< VÄLOMMEN ÅTER >><<< KRAM IA >><<<

    Fortsättningen följer  i morron ,,,TORSDAG....,.,fler billder  från mässan...,...,


  






         



 
 
lillis

lillis

26 maj 2010 07:19

Oj, så många fina kort du visar från vårmässan med många fina saker
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

26 maj 2010 08:18

Nackdelen med att bo så här långt ut på landet är att man inte kommer ut och tittar på såna här grejor. Det växthuset vore något att ha det. Jättefint. Man kan helt klart få många roliga ideer när man tittar på sådant där. Fast ideer har jag. Hela huvudet fullt. Det är bara att få tid att utföra dom men snart snart snart har jag tid. Det är rikedom som jag aldrig haft förut.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

26 maj 2010 08:51

godmorgon kära Irja =))
Ja veckorna går med en ryslig hastighet...jag fattar inte vart de tar vägen =))
Det där växhuset skulle även jag vilja ha , det så så mysigt ut =))
Ha en bra dag , varma kramar =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

26 maj 2010 10:07

Jag hade inte haft något problem med vad jag skulle göra om jag hade evigt liv..
Datorn i knät bara hihi

Vad mycket fint det fanns på vårmässan..

Sv. Det är så konstigt om det är en Änglatrumpet jag har. Den har aldrig blommat! Även fast den har mått bra och haft massvis med blad så har jag aldrig sett röken av några blommor så jag är lite tveksam..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards