VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 25 maj 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 25 maj 2010 02:44

  

MÅNAD MAJ DEN :2010-05-25-TISDAG..,.,NAMNSDAGSBAET ÄR URBAN...,..GRATTIS !!!


Och regnet det bara ölser ner, det har regnat hela dagen i går ,och nu hela långa natten..,,.,

samt blåser kalla  vindar ,inte  lika  skönt som vi hade förra veckan , men vi har blivit lovat

värme till helgen..,...fast inte med dom graderna. omkring 15-17  grader..,.,.,

Man får ha inomhus aktiviteter,jaga dammtussarna och Lucky hår,han håller på att byta över tillk sommar

pälsen, Det hände inget speciellt just nu,bara de vardagliga susslorna......

JA,jag har ju planterat om mina tomat och gurk plantor så att de får mer näring...,.,





Önskar er alla en bra och skön tisdag,ta vara på dom små händelserna i vardagen och njut av dem..,.,.,

FÅNGA DAGEN....,SOV  SÅ GOTT,DRÖM VACKRA  DRÖMMA....,.,.VÄLKOMMEN  ÅTER..,.,.,., 

  KRAM IA..,..,.,.,.,




   

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards