VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 27 maj 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 27 maj 2010 01:14

       DAG ÄR DET MAJ DEN:2010-05-27 TORDAG, BEDA OCH BLENDA,som har namnsdag

GRATTIS..  .,Sådan dag  det är på  Blenda dagen ,så blir sommaren ..,.,.

Våren är en hektiskt tid,man önska  ibland att man hade lika många amar som en

 bläckfisk ,samtidigt som våren och fölrsommaren är ljuvlig  med  sin skira  grönska,

och nu står häggn i full blom,men det är fortfarande mulet och kallt, till helgen ska det

 visst  bli varmare...,



  


Här var det massor av pelargoner,i alla  de färger....

  



Vår buketter..,.,.

   


De nya modet på  trädgårdsmölbler,i svart flätat rotting ..,.


     


 En fin modell av burspråk ..,.,

       

Krukor och annat tingell tangell ......


Här visas det hur man kan plantera..,.., 

      


Väggmålning  med blommor...,.,


  


EN limousine,som var så lång att jag fick fota den på tre  bilder...,NU prov åker vi ..,.

följ med...,..vi tar en tur, tänk att för  en dag få känna sig lite lyxig...,.,LER   



       



Sen badar vi bastu.... eller  före,,,


     

Grillkåta,  men jag föredrar att vara ute om  sommaren och njuta  av våra ljusa sommarnätter,

men den  är säkert  effektiv mot mygg.,.,LER 


 

HEJDÅ,,,   nu åker vi   hem..,.,.,.,.




    


Jag  önskar er alla en ny skön dag, .....

FÅNGA  DAGEN..., DAGEN GÅR EJ I REPIS.,.,..,KUL ATT DU GAV DIG TID ATT TITTA IN HOS MIG.,.,.

Jag har  inte hunnit kommentera hos alla mina vänner som jag borde....Men jag kommer igen...,.LOVAR...,.,

HA DET BÄST.....KRAM IA >>><<<<    GOD NATT.>><<<  





Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards