VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 20 maj 2010

SOLIGA SOMMAR.............

Av IRJA Hagström Wikström - 20 maj 2010 18:54

 Hälsningar till er alla mina bloggarvänner,jag har inte varit så flitig på att kommentera.men det ska väl bli bättre när vårbruket är färdigt,man orkar inte så mycket på dan när solen gassar från en klarblå himmel,  då man får ta kvällarna till hjälp, när det har blivit svalare ute......Dagens termometer visa  +28,6 i skuggan idag ,då får man ta en liten siesta på dan när det är som varmast .....Här händer det inte så dramatiska saker mer än vårfloden ställer till med besvär.....HA en fin/ fin mysfredag i morron ..................Slutar som vanligt,,,,FÅNGA DANGEN......

DAGEN GÅR EJ I REPRIS...............



Önskar er alla en skön och       solvarm dag......Tack för besöket....KRAM IA....  




 
 
Yvonne K

Yvonne K

21 maj 2010 00:17

Hej vännen!
Vilken otrolig värme ni har, och visst behöver man då ta siesta för att klara dagen ;)
Hoppas ni klarar er undan från vårfloden, det är förstås ett stort bekymmer.

I morgon om det går som planerat så kommer min älskade Elly hem med 2 av sina valpar som vi ska behålla. Åh vad jag har längtat och det ska bli sååå härligt.

Ha det gott.
Kramar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

21 maj 2010 06:41

God morgon!
Så varmt ni har det, förstår att du har mycket med vårbruket
Önskar dig en skön helg
Kram min vän

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Berith

Berith

21 maj 2010 07:56

Godmorgon kära Irja =))
Jag har inte heller varit så flitig på
att kommentera och bloggvandra de senaste
dagarna , det är som du skriver mycket att göra
ute..men jag tycker det är avkopplande , ja inte för kroppen , men för själen ;))
Önskar dig en bra dag och en trevlig helg , varma kramar från ett soligt Boli´a =))

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

21 maj 2010 12:57

Hoppas verkligen ni klarar er från den värsta vårfloden,ställer till mycket elände. Precis som riktiga åskoväder gör.
Nästan tropisk luftfuktighet nu,lite jobbigt är det om jag ska vara ärlig,men man törs väl inte klaga,*ler*
Önskar dig vännen en fin helg,
Kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Glimz

Glimz

21 maj 2010 17:20

Flitig du är vännen! Du får väääldigt gärna dela med dig av flitenslampa :) Härligt då är vi två som dansar i bara mässingen *asg* Ha nu en fantastisk helg!
Kraaaam :)

http://ninz.bloggagratis.se

 
Sussi

Sussi

21 maj 2010 20:11

Oj vad varmt ni har det..
Här är det lite svalare. Växlande molnighet och runt 20 grader..
Lite regn har det kommit men det är inget som stört mig. Jag har ju shoppat ;)

Ha en mysig fredag nu
Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards