VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 17 maj 2013

Av IRJA Hagström Wikström - 17 maj 2013 01:05


 

 


      Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert


  För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst , för jag har mina rötter därifrån , genom min  morfar, som kom  från Norge .......


Ja det hade varit greit att vara på Karl-Johan  igen och fira , en gemytlig upplevelse det vill jag lova,för jag har haft nöjet att   varit me....


   Men jag får väl nöja mig med att hissa flaggan i topp och sjunga den  Norska nationalsången ja vi älskar detta landet, fast på Norsk  , och grilla något gott att äta, och skåla med ett glas rött ,

 Så mina vänner jag önskar er alla en gemytlig och greit fredag. FÅNGA DAGEN...........

Ta vara på dagen och gör något trevligt av den,ty dagen går ej i repris


 



Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards