VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 10 april 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 10 april 2011 16:38

    

 Dagen är gråmulen och en stilla regn faller ner,  men vårstormen har avtagit sig,  dagen har iallafall uppnått sina blyga+8½ grader inte så illa....Så snön tinar nog ändå, fast sakta,ingen fara för större vårfloder....  Men mig gör det ingenting , jag roar med annat,  därför är jag upptagen idag.....

JADÅÅ blogget och jag andas och lever fortfarande, fast idag får vi vara lediga ...

 

  NEJ inte precis ledig HELG, tvungen att ta hand om tvätten så vi har rena kläder att packa ner inför resan......

                                                  
      JA Resan.......  Till blåkulla ?????

NEJ,,, jag  skojar barat  nu med er, den här lilla gumman har också lite humor kvar fast veckan har varit och är lessam och sorgen är tung att bära......

Men livet måste  vandras vidare  och levas det liv jag fått........ 

Leva här och nu..... 

TACK alla mina GOA bloggvänner som stöttat mig i min sorg till ANNA Det känns skön och värmande ända in i hjärteroten. Ingen nämnd och ingen glömnd men i hjärtat bevaras.... TACK

 

 Mitt motto är  : FÅNGA DAGEN här och nu, antingen dagen är tråkigt  och grått eller om solen skiner   Dagen går ej i repris. >>>>>

"Livet behöver inte vara perfektför att vara underbart "

med dom orden säger   KRAM IA    

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards