VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 14 mars 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 14 mars 2011 15:22

     


  

 Vakna till  en gråmulen MÅNDAG  .... och sön yrde omkring, det blåser vist idag

Ojdå, så trist tänkde jag , så nu blir det inte lika trevlig dag som vi hade igår söndag.... Men vad hade man väntat sig en Måndag.....

Ja då får vi hoppa övermorgonpromenaden,får väl hitta på något annat....

  



Får väl sätta igång en tvätt--------- tvättmaskinen sköter  ju sig själv....

Har som kommit efter med mina dagliga sysslor och marktjänsten här hemma, ingen ordning alls....

Mannen min har ju haft sin lrdiga vecka, och då blir det annat att göra.....

Under tiden jag var nere i tvättstugan, och satt igång tvättmaskinen hade de gråa molnen skingrat sig och det såg lovande ut det blir nog vackert väder i dag också.... Man blir ju så glad när  det är solsken


                                       +Ibland går jag runt och är glad,,, utan att veta varför->>>>>>< det är nog därför jag är glad... LER   DAGEN blir vad du gör den till..........


 FÅNGA DAGEN >>><<< 


  

 KRAM IA >>><<<     

Av IRJA Hagström Wikström - 14 mars 2011 02:16

  

 

 

   I kväll har det varit Film-Time, och vad har jag sett på då ????

  Har sett Pretty Woman !!!!

 

     

   Vilken gång i ordningen jag har sett den ??+ vet jag inte, har som ingen koll på  det nu, har tappat räkningen, men den är lika bra varje gång jag ser den.........DEN är så romantisk och sååååå bra, inte ett öga torrt......

 ÄR välen obotlig romantiker, men det bjuder jag på,men äsch vad gör väl det, det gör ju inte ont.... LER

 

  

 

 Bjuder ett smakprov på den om du/ni inte sett den,,, men det tror jag dom flesta har gjort... njut av den lilla threilen.....

 

 

 Och musiken är bra, man blir så nostalgisk .....

 

    Den som kan skratta åt sig själv,,,,

 Upphör aldrig att ha roligt.......

 

  

   EN vän är den som lyser upp,,, När hela världen har slocknat  ........

 

     Plocka livets rosor med varsam hand,,,,

  Minns att även törner gömms där ibland !!!!  

    TA vara på  vad dagen har att ge !!!

 FÅNGA DAGEN... Dagen går ej i repris,..........

 KramiZ IA >>> <<<      

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards