VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 24 januari 2011

ETT STORT TACK ...............

Av IRJA Hagström Wikström - 24 januari 2011 18:07

  

 Medan jag satt här i min skrivkammare och skrev dagens in lägg.... Hade  de kommit in commentarer från mina kära vänner,,,, ett stort TACK ska ni ha, som ger en stund av eran tid till att läsa och se här i min BLOGG....

  


TACK till Maria , ansepanse, Miamarie och Marita......

 You comments make me happy..... FÅNGA DAGEN >>><<< KRAM IA >>><<<       

 
 
Calma

Calma

24 januari 2011 18:35

Hej Irja!
Visst är det kul att läsa alla kommentarer,jättekul,kul att kommentera oxå,
Har ej riktigt bestämt om jag ska göra inläg på fm eller kväll,
Nu saknar d betydele,när jag är ledig,
Men å andra sidan så jobbar jag ju på schema,så ibl hemma på fm,ibl em,
Lite kul att skriva hur dagen varit,tycker jag,
Haha,vilka "problem",skriv när man känner för det,eller hur
Så snygga grejer ni får till,som den där blomman t ex,var hittar man sånt,
jag letar bl gamla foton,animeringar,har tur om jag hittar sånt som ja ej haft med förut,

Ha det så bra,,
Kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

24 januari 2011 20:56

Tack själv för att du tar dig tid och kommer in till mig och läser och kommenterar i min blogg. Det uppskattas jättemycket :)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

24 januari 2011 23:13

Visst är det underbart att andra människor kan förgylla ens vardag =) En fortsatt underbar dag till dig vännen!
Kramar om =D

http://ninz.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

25 januari 2011 07:53

Så många vackra bilder du visade i ditt förra inlägg så fint.
Önskar dig vännen en bra dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Calma

Calma

25 januari 2011 22:41

Hej bara jag,
tittar in o säjer gonatt,suss gott
kramen från Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

26 januari 2011 15:23

Hej vännen,,, TACK, detsamma kan inte jag säga till,MEN Good eftermiddag på dig

Kram IA.....

 
gerty

gerty

25 januari 2011 23:08

Du bjuder alltid på så fina bilder så det är kul att titta in hos dig

http://prilyckans.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

26 januari 2011 15:26

Tack vännen !!!
Kul att jag kan presentera litegrann från norra delen av vårt av långa land,,,,
Kram IA.....

 
Margit

Margit

26 januari 2011 10:11

Gomoorn, syrran! Idag blir det SOL här...den börjar att komma fram.
Idag är det onsdag igen och då går Lasses och mina steg till Brukskyrka igen och det blir att NJUTA av GOD SOPPA, trevlig gemneskap..med de andra soppgästerna..och ikväll..så åker vi till Köping för att se "SVINALÄNGORNA".
Förstår att du har fullt upp. Hoppas att det känns bättre efetr "tanddragningen" du gjorde i går...och arr du kunnat sova och vila ändå.
Hälsa Anders!! Och ni båda, vi önskar er en fin och bra dag tillsammans!!
Margit o Lasse. FÅNGA DAGEN!!!! Kram!!!!

http://margitholm.blogg.se

IRJA Hagström Wikström

26 januari 2011 15:44

Kära syrran,,,
Idag känns det faktiskt mycket bättre i gapet,,, fniss, men fy katten vad jag hade ont i huvudet och efter alla bedövningar var jag helt groggy, sov hela dagen igår och natten till halv 10 idag,,,, Önskar er en trevlig kväll ... Kram syrran.....

 
ansepanse

ansepanse

26 januari 2011 18:40

visst blir man glad över att få kommentarer :) tack själv för att du kommenterar inne hos mig, det gör mig glad också, nu ser jag att du är syster med Margit, är det så
ha en fin kväller - kramar

http://kinaguld.blogg.se

IRJA Hagström Wikström

28 januari 2011 03:54

Kära ansepansa !!!
Skulle jag säga ja, så talar jag osanning för dig,och det vill inte jag göra, vi är tvillingsjälar, ler och vi har varit syrror inom vårt yrke inom vården,Jag är även utbildat Kock,MEN, vi har adopterat varanndra,jag får vara hennes lillasyster och även Loves eftersom jag inga syskon har,,, Och vi träffas när möjlighet ges och pratar med varandra i telefon,nu är det min tur att ringa,man jag är så dålig på det ,eftersom jag har nedsatt hörsel,,, men det ska nog bli bättre när jag har fått mina bägge höraparater..... Och så är margit barnfödd i Västerbotten, och jag är gift med en Västerbottning, så våra vägar har korsas på det sättet, och det är jag mycket glad över.... Önskar dig en gemytlig weekend... Kram IA

 
Sussi

Sussi

26 januari 2011 21:24

Min mamma köpte alltid apelsiner och blodapelsiner. Jag har alltid varit för lat för att skala apelsiner så nu när man inte bor hemma och tvingade mamma att göra det så får det bli celmentiner istället. ;)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Calma

Calma

27 januari 2011 10:12

Hej
Ville bara önska dej en bra torsdag,själv ska jag till VC o kolla bltr,har "misskött sig lite" *L*
Annars en lugn o skön torsdag här
Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

28 januari 2011 04:04

Kära vän !!!
Tordagsvädret har varit till sin fördel, bara -2 grader kallt rena vårväder... Har roat mig med att skotta bort snön på garagetaket så det inte taket rasar in , nu när snön blir tyngre av blötsnön.... Ha en skön weekend.... Fånga dagen.... Kram IA

 
Madde

Madde

28 januari 2011 09:26

Hej kära Irja! :D

Vilka magnifika snö och isskulpturer du har visat här. Helt underbartt att några kan skapa så vackra saker och sedan delar med sig utav dem till allmänheten.

Annars så hoppas jag att allt är bra med er och önskar er även en underbar och trevlig helg! =)

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

IRJA Hagström Wikström

28 januari 2011 15:47

Hej vännen !!! Livet går vidare sin gilla gång, och nu är det härligt att leva, vi har haft en sådan underbar vårdag idag,,, hoppas allt väl med dig och Kissarna, nu under helgen får jag vara bonus matte till grannens så kattungar, av rasen Norsk skogskatt, de är helt underbara att få rå om dem....
Ha en skön weekend vännen och FÅNGA DAGEN.... KRAM IA.....

 
Monica

Monica

28 januari 2011 18:04

Nu har jag hittat hit till dej. Vilken fin blogg du har,jag tror bestämt att jag länkar till dej,om det går bra för din del.Du får gärna länka till mej också om du vill.

Jag tittar snart hit igen!

Kram

http://violett.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

29 januari 2011 01:20

Tassar in här hos dig,så här mitt inatten, och önskar dig VÄLKOMMEN till NORRLAND närmarebestämt PITEÅ ligger efter Norrlandskusten, och till mig så klart... Det är helt Okej att länka till mig
Nattinatt sov gott och dröm ljuva drömmar.... FÅNGA DAGEN,,, KRAM IA....

http:// 40-talisten.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

29 januari 2011 12:31

Ja du är en nattuggla,hi,hi...jag tycker jag kommer sent i säng emellanåt.Fast jag brukar ju ligga och läsa när jag släckt ner tv och datan. Så avkopplande och rogivande.
Idag strålar solen från en klarblå himmel,men det blåser ganska så friskt.
Önskar dig en fin lördag,
Varma kramar!

http://mithas.blogg.se

IRJA Hagström Wikström

30 januari 2011 21:22

Hej vännen
Det har varit gode stormigt här hos oss också, Man har fått hålla i hatten,Ler.vi fick en försmak av våren här i fredags +3 grader varmt, och det dofta vår, lördag snöstorm och idag söndag -12 grader kallt, så tala om kontraster...
Men vi vet ju att vi går närmare våren ,,, fast det är långsökt....
HA det bäst, KramiZ IA

 
Maria

Maria

29 januari 2011 18:24

Det är jätte roligt att få besök av bloggvänner som skriver en rad, ja det tycker jag också.
Önskar du får en bra söndag/kram

http://torparmor.blogspot.com

IRJA Hagström Wikström

30 januari 2011 21:28

Hej vännen
NEJ, Det är inte helt fel, att få ,och skicka en liten hälsning eller commentar. de kan vara korta eller långa rader, det beror helt på ämnet, barn och djur står mig närmast hjärtat...
HA det bäst...
KramiZ IA.....

 
Calma

Calma

29 januari 2011 23:40

Hej
Jag tittar in,säjer gonatt o take care
Kram Calma:=)

http://calma-s.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

30 januari 2011 10:21

Skickar en liten söndagshälsning till dej och Anders!!
Vi har nu nyss anlänt till esksiltuna...blir kvar här tills i morronkväll.
I kväll skall jag vara med på CAFE´MÖTE i Pingstkyrkan..då skall jag vara med och spela på mitt dragspel.
Solen skiner och detär 0 gradigt här!
Vi har Linus o Tessie med oss. Så dom inte blir själva i Kolsva..när vi är här.
Önskar er båda en trevlig söndag!!!
Kram till er båda!!! Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

 
Glimz

Glimz

30 januari 2011 17:35

En härlig söndag till dig vännen =)
Kramen o sees the day =)

http://ninz.bloggagratis.se

 
miamarie

miamarie

30 januari 2011 23:10

Önskar dej en härlig vecka!
Sköt om dej o ha det gott!!!
Massa kramar!
Marie

http://miamarie.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

30 januari 2011 23:36

Tack Marie.....
Hoppas februari inte blir så kall som januari har varit... HA det gott vännen
KramiZ IA

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards