VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 16 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 16 mars 2010 13:34

 MARS DEN : 2010-03-16 Helbert och Gilbert har namnsdag i dag.......

En vårvinter hälsning till er alla bloggarvänner från  Norrlandskusten........

och mitt vårvinterland,met vida vita vidder....... 

KUNG BORE :har svårt att släppa taget om oss här uppe i Piteå,Det är på tiden att                                           FRÖKEN TÖ får ta över stafettpinnen, om  hon ska hinna komma ikapp med våren....

Undrar när allt detta ska tina bort ????? FRÖKEN TÖ får inte ligga på latsidan,så nu är                                             det verkligen dax............Tycker jag.....


   

   Här en liten skymt av våra lilla stuga,inbäddat i den vinter vita snön.....

  Vist älskar jag våran vinter här uppe,MEN nu längtar jag efter värmen och

  VÅREN och sköna soliga dagar........

   

  FÅNGA DAGEN ........DEN GÅR EJ I REPRIS......HADE....KRAM IA......

      VÄLKOMMEN ÅTER.........

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards