VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 14 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 14 mars 2010 19:37

  Mars den 2010-03-14 söndag.Namnsdagsbarn MATILDA OCH MAUD....

  Hej alla mina bloggarvänner, det är på tiden att jag     presenterar mig och min familj för er,så  vet ni vem ni har att göra med...  ..LER....Först ska jag presentera oss, som är huvudsrollsfigurerna i Familjen Wikström

 IRJA OCH ANDERS ........MANNEN I MITT LIV OCH KÄRASTE.  ...SKÅL FÖR LIVET.....  

 

  

VI bloggar och  stöder   varandra i våra vardagliga bekymmer och glädjeämnen ,eller ger humoristiska kommentarer åt varandra... DÅ kanske det är på tiden att jag visat mitt  FACE, så ni  får en lite mer personlighets syn om mig.....Var det något ni hade förfärdigat  er er om mig   ??? eller gjorde jag er besviken...  ...LER ....... DETTA  är 40-Talisten, 60 plussaren >>><<< FÅNGA DAGEN>>><<< DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<<KRAM IA >>>  <<<

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards