VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 23 februari 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 23 februari 2011 02:11

  

Vakna igen med en fruktansvärt huvudvärk, ,Nej inte nu igen,

 


      

 Har haft huvudvärk till och från, nu i  flera veckor, blodtrycket har hoppat upp och ner som en jojo. börja vara orolig över det,vad är nu på gång. strok eller ???


    Ringde till VC i Norrfjärden och fick komma dit redan igår, Tisdag ) och kolla blodtrycket, den var helt Okej nu  ,MEN det var annat som som orsakade det....   Jag hade bihinneinflamation och ont och besvärligt med mina öron som var orsaken till detta....Feber och ont i halsen, inge roligt alls........

 Jag är ett sånt här, öron,näsa hals- (barn)  besvärat av detta hela mitt liv,man blir så begränsat när det är så här kallt ute,är det mer än 15- då kan jag inte vistas ute alls, är också mycket infektions kännslig, så man undvikerallt som har med infektonsrisken att göra......

   Fick en hästkur med penicillin, som jag ska ta 2tab, morgon och kväll i 10-dagar .... så jag hoppas det skall bli bra med det......

          

AV min livakamrat Anders fick jag en underbar vacker bukett med tulpaner,som plåster på såret, en krya på dig,,, det känndes redan mycket uppfriskande, med denna fina gest av min älskade man....Jag blev mycket glad.....

    Vill tacka er som har kommenterat här hos mig nya och gamla bloggvänner TACK,

Hoppas ni har lite överseende med mig just nu,SORRY   tyvärr så orkar jag inte just nu, att kommentera hos er just nu, men kommer igen när jag har frisknat till .....

Önskar er en fin onsdag så komihåg att FÅNGA DAGEN >>><<< DEN GÅR EJ I REPRIS >>><<<

DAGENS CITAT: Lycka är att minnas gårdagen

Drömma om morgondagen . . . och att leva idag  >>><<<

 KramiZ IA >>>  

  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards