VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 25 april 2013

Av IRJA Hagström Wikström - 25 april 2013 12:11

 


                              


           God förmiddag mina vänner,nu är jag här igen, trevligt

      eller hur, att få upplysningar er om hur långt våren har         kommit i PITEÅ  ,,,,

      den norra landsändan av Sverige....

      Torsdagen bjuder på strålande  sol och det har slutat

        storma kyliga vindar,och dagarna blir saktdeligen varmare              dagens temperatur har uppnått +10 strecket, inte illa.


      Det blir att besöka storstaden Piteå idag, för en

         mamorafiundersökning, jag tycker att det var nyss ja platta till mina bobisar  Tycker det är bra att bli inkallat för denna alltför vikdiga undersökning och kolla hur bobisarna   mår, fast det inte är så trevligt precis,  tur att det går fort undan,,, Männen skulle också få känna hur man blir tillpattat . haha 


    önskar er alla en underbar vårtordag  och njut 

av den............

Kram Ia,   

                   

      


       

                    

                         

     

         


                




                                                  
     

               

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards