VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 6 maj 2013

 


 Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp

Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visar sig efter en lååång vinter. I år har ju vintern varit extra lång och sträng.även i söder

Under helgen har jag planterat lite penseér ute i krukor.           Hos er där nere i söder har väl vårblommorna blommat över vid de här laget , till flygarhelgen blir det att börja räfsa  gräsmattan,där de har torkat upp....

Idag är det+14 grader varmt och halvklart, så värmen är smygande på väg även till oss ......

 Till dig"


Önskar er, alla mina vänner en  solig vårmåndag njut av våren om du kan.....ty dagen går ej i repris

Kram Ia,

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards