VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 27 april 2013

Av IRJA Hagström Wikström - 27 april 2013 02:07



                      


  När vi kom ut för sista rastningen för natten, möttes vi av en stilla vårregn i natten, bara det nte övergår till snö, för vi  sadla om till sommarsulor (däck ) förra helgen... Ja visst är det typiskt att det ska komma en släntare av bakslag innan det blir en riktig vår....

 vi hand bli gode neddränkta av nattregnet, som tur var inte nattrundan så lång och jag hade vinterjackan på mig som har en  kapuschong.Ny ska det bli skönt att krypa ner i den sköna bingen, för jag har sovit dåligt i två nätter på grund av att mångubben har varit på lyset,,,, de var fullmåne,,,

  Ska ju gratulera min älskling som fyller år idag, med ägg och skinkfrukost, tårtan får vi smaska på när vi kommer till vår dotter Maria i Kalix. barnbarnet Lucas har ju fyllt år tidigare så vi kan slå  ihop födelsedagarna och fira tillsammans med morfar, det har nog inte Lucas någonting emot att ha en fest till....

Nu önskar jag er alla  mina vänner en godnatt sömn. för i natt  sover månen också  ...

   Och gör det bästa av den,,, för dagen går ej i repris    

 Tack för besöket och välkommen åter...      Ia,



                                       

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards