VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 22 september 2011

>>>><<<< BLOGGPAUS; ELLER SLUTA HELT; DET ÄR FRÅGAN ????? >>>><<<<

Av IRJA Hagström Wikström - 22 september 2011 00:29




     BLOGGPAUS- eller uppehåll på obestämd tid  ?????

   

     Tar mig en funderare, hur jag ska göra,,,,, funderingarna går isär, upp och ner i  hjärnkontoret mitt. Jag har funderat nu så länge, på att ta en riktigt lång bloggpaus på obestämd tid, eller sluta blogga helt och hållet ??????? 

Har den senaste tiden varit och är i en bloggsvagga,som ni kanske har märkt, har jag ju inte varit närvarande  här så ofta som jag hade velat  =))

Känner att jag inte har någon större motivation just nu.....Och inget att förtälja ,som är gemytligt och underhållande, just nu bara en grå  och regnig HÖST-vardag...........................

 

Inspirationen och drivkraften är på sparlåga, jag behöver få en längre betänketid.....

  Är rådlös hur jag ska göra ?????                       Jag vet varken ut eller in ???? 

Jag skulle ju givetvis  sakna er alla jättemycket mina bloggvänner, som har blivit som en stor familj för mig,och det är en stor ära att få vara en av dom i bloggbuketten ,,, för det är ju ni som gör det så roligt med bloggandet  ----

Kommer kanske tillbaka när jag känner mig mera motiverad ***** Men just nu  är allting  bara så jobbigt.........Kommer att följa och titta in hos er alla, och kanske till och med skriver en liten kommentar, resten får tiden utvisa....  


   


 


   HÖSTEN är också  här,,, septembers soltimmar är lätträknade, de mesta dagarna har regnat bort... vi har fått mellan 96-97mm regn hitentills, och det hinner ju komma mer, trist HÖST

     Till er alla önskar jag en fin/fin tid framöver.... FÅNGA DAGEN: Dagen går ej i repris....................  Goda vänner och vilda rosor,kommer alltid tillbaka.......


    KRAM IA   ..............................................  


 


 

 
 
lillis

lillis

22 september 2011 07:12

Ta en bloggpaus,tills du känner dig motiverad att börja igen, men snälla sluta inte att blogga skulle sakna dig jättemycket min vän
Ha det gott
Kram på dig

http://danslillis.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

22 september 2011 08:22

Tack Lillemor.....
Tänker djupt på detta här nu, står innanför ett svårt beslut,,,
Men som sagt, det får tiden utvisa.....
Ha en bra dag du också, min kära bloggvän....
KRAM IA....

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

22 september 2011 11:48

Eftersom jag nyss träffat på dig Kommer jag att sakna dig på bloggen, jag har också dagit ledigt ett tag få se hur länge.
hade bra många kramar Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

22 september 2011 15:00

Kära Anita,,,,
Min betänke tid får bli under vistelsen i S-Holm, vi bilar ner på lördag och blir där nere i ungefär i 2 veckor....
Då får du höra till villken slutsats jag har kommit till....
HA det bra tills dess , och ha en bra dag....
KRAM IA....

 
Maggan

Maggan

22 september 2011 22:17

Snälla Irja ,sluta inte att blogga,men ta gärna pauser. Jag skriver inte varje dag,bara när jag känner att jag har något att förtälja.
Jag undrar om det inte har varit en blogg svacka lite varstans denna höst,tycker jag mig höra.
Tur ändå att du är ute på FB,så man får något livstecken från dig.
Kram min kära,kära vän.

http://bloggplatsen

IRJA Hagström Wikström

22 september 2011 22:48

Kära Margaretha,,,,
Tack, min vän, det värmer....
Bilar på lördagsmorgonen, till stor stadens sus och dus,till S-Holm, blir där i 2-veckor och tar hand om våran älskade prins, medans mamma AK är på kurs...
Får kanske nytt positiv tänkande i en ny miljö, vem vet.
Kanske det trista regniga vädret också är en orsakande bitdrag,till höstdepp,,,eller så är jag bara trött, efter höstens skördande av alla de slag.....
Önskar dig allt gott tills vi höres nästa gång.... Ha det bäst min vän....
KRAM IA.....

 
skogsnuvan

skogsnuvan

23 september 2011 12:59

Man behöver ju inte skriva bara för att vara underhållande utan bara om vad som helst som jag gör. Gör gärna ett uppehåll om du vill men sluta inte för allt i världen. Du lägger in så kloka ord och så fina bilder så det vill vi inte missa. Ha det bra hur du än har tänkt göra men som sagt. Sluta inte gör ett uppehåll och kom tillbaka med nya starka krafter Kram på dig

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Corina

Corina

24 september 2011 12:37

Ta en paus, du ska se att du kommer tillbaka med förnyad kraft ! Kram

http://corina.bloggplatsen.se

 
Maria

Maria

25 september 2011 21:07

Hej! Jo det blir så ibland att motivationen att blogga försvinner men vila du ett tag så kommer du säkert tillbaka. Du får ta hand om dig o ha en bra vecka. Kramizar från torpet

http://torparmor.blogspot.com

 
ansepanse

ansepanse

4 oktober 2011 11:02

så har jag haft mina funderingar ibland också
bamsekramar vännen

http://kinaguld.blogg.se

IRJA Hagström Wikström

4 oktober 2011 13:07

Befinner mig i Stockholm just nu ,hos min dotter och hennes familj, och har fått vila upp mig , har haft tid att tänka över min situation,,,som det är just nu ,känns det bara bra, kanhända att jag kommer att komma tillbaka,,, Jag saknar ju er, alla mina vänner....
Här i S-holm är det soligt och vackert väder, men det blåser i träa idag ....
Var och hälsa på min bloggsyster Margit och hennes Lasse i går, Måndag.....Vi hade en underbar dag tillsammans.....
Önskar dig en fin/fin HÖST-tisdag och ha de bra, vännen....
Många kramiZar IA...............

 
Mita

Mita

6 oktober 2011 16:53

Tråkigt att du känner hur motivationen falnar. Kanske det beror det du har varit med om och att hösten hitills varit så tråkig vädermässigt.Hoppas du hämtar nya krafter och kommer tillbaks när du känner för det. Du gör ju alltid så fint här inne på bloggen att det är en fröjd för ögat och en lisa för själen att läsa dina fina texter...
Varma kramar till dig vännen♥

http://mithasplace.wordpress.com

 
gerty

gerty

6 oktober 2011 19:31

Ja ibland får man pausa, tiden räcker inte alltid till, ha det bra i höstrusket

http://prilyckans.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

9 oktober 2011 11:55

Även jag har haft mina funderingar. Det jag kom fram till var att jag inte ville sluta helt att blogga. Nu bloggar jag oftast bara varannan eller vart tredje dag. Eller när andan fallar på. Har upptäckt att det fungerar fin fint för mig. Hoppas du hittar din lösning som gör att motivationen återvänder. För jag hoppas att du inte slutar helt.

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
kristina

kristina

12 oktober 2011 10:40

Jag kommer att sakna dig mycket, men jag förstår dig. Det kan vara skönt med en paus ibland. Du ska blogga för din egen skull.
Jag tycker att du har en så fin blogg så jag hoppas att du kommer tillbaka.
Många goa kramar till dig och ta väl hand om dig.

http://kristinakicki.bloggplatsen.se

 
Anita Lundwall

Anita Lundwall

21 oktober 2011 09:43

Tittar in för att önska dig en trevlig helg Kram Anita Lundwall

http://tisalaya.bloggplatsen.se

 
Ninz

Ninz

22 oktober 2011 20:28

Ja vad skall man göra....man vill så mycket ° så hinner man så lite, undra om det är lite kvinnligt över det hela. Men man kan inte hinna med ° göra allt, man måste få prioritera sig själv oxå :) Så vila ett tag ° bestäm dig sen :)
Kramar om massor! Sees the day my friend :D -Nina

http://ninz.bloggagratis.se

 
Love

Love

27 oktober 2011 11:56

Kära Irja!
Jag tror att om man bloggar för ofta så tar krafterna och inspirationen slut. Hoppas och tror att du efter en tid vill komma tillbaka.Som det står "goda vänner och vildrosor" kommer alltid tillbaka. Jag kommer att blogga när jag vill. Förr när man brevväxlade tog det tid innan man skrev eller fick svar. Nu ska allt gå så fort och jag vill inte ha det så men vill hålla kontakten med dig och dom andra. Är det verkligen vänner så respekteras det att man tar en paus eller bara skriver då och då.
Du betyder verkligen något för mig och jag vill vara en del av ditt liv och att vi ska kunna dela sorger och glädjeämnen.
Dotter kommer hem i morgon och jag åker dit över helgen.
Var på anhörigträff i går och det är väldigt bra att träffa andra i samma situation. Tycker också att vi har det bra jämfört med många man får höra om. Jag försöker verkligen göra det bästa av varje dag för Leif men misslyckas ibland. Då gäller det att ta nya tag.
Hoppas Anders och du nu får ha det riktigt bra och känn ingen press men kom tillbaka min vän.
Kram
Love.

http://vindalou.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

28 oktober 2011 03:15

Kära Love min vän och bloggsyster,
Hade tänkt skriva en inlägg i kväll men kom inte in på blogget,,, så det får bli efter helgen, vi ska ut på restaurant med goda vänner på lördag och den 5/11 ska vi på bröllop, det ska bli kul , och den 4,5,6/11 är det handverksmässan i Luleå, som jag gärna vill besöka .... Om det blir före eller efter den 5/11 de får tiden utvisa då.....

Skön att operationen har gått bra för din dotter, det gläder mig att få höra det.... men hon får naturligtvis ta det lugnt en tid framöver, ,,,,

Jag kommer att komma tillbakas efter min höstmånads semester,,,,
SÅ ha de bra tills dess,,,Vännen min -
KramiZar IA....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards