VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 9 augusti 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 9 augusti 2011 02:32

 Eller??? Joooooooodå för sin egen självkännslas skull, tycker jag... 

   

 Efter den långa ledigheten har man tyvärr tagit ledigt från de mesta, så nu är det bäst att rygga upp sig igen och bli mera presentabel, den upptäckden gjorde jag här om morgonen, att man börjar se för  changerat ut ....

 

    

"Spegel , spegel på väggen där,, säg mig vem skönast i landet är "???

Så börjar den kassiska sagan om den utseendefixerade drottningen....

 I morse mötte jag min egen spegelbild.... Vad såg jag ??? Jo mitt bleka ansikte,med håret på ända och införd en tre nummer  för stor morgonrock.....

 

 

(  ( Är de här jag ???)

 

Måste nog ta på mig glasögonen, ,,, så att jag ser bättre :))

 

 

  

Min luggslitna varma morgonrock är underbar att svepa in i och värma  sin nyvakna lekamen......Åtminstone en sådan stormig och regnig morgon, en smak av hösten tror jag.....

Jag tror  nog att alla tycker att de ser för gräsliga ut ibland.....

Min gammla mamma brukar säga att skönheten kommer inifrån....

Ändå vill alla vara till sin fördel utseendemässigt, utan att vara  utseendefixerad....

Både män ock qvinnor har i alla tider brytt sig om sitt yttre......

Tänk vilken energi det genom tiderna har gått åt både  för att skapa sitt yttre, för vissa människor har det inte räckt till make up, utan tagit till med skönhetsoperationer,,, och tala inte om den skapade klädmode ,,,och att följa det....

 

 

 

 Med sommaren sista rosenbukett vill jag tacka alla mina vänner som har hört av sig ,,, och undrat hur jag egentligen mår,,, Tack jag börjar må kanska hyffsat efter mitt tramp i klaveret,,, LER, det är fortfarande öronen som spökar änn.... 

 Med sommarens  sista rosensbukett hälsar jag er gammla som nya vänner tillbaka efter sommarferriet Välkommen

 

 

FÅNGA DAGEN : DAGEN GÅR EJ I REPRIS OCH

VÄLKOMMEN ÅTER.... SENSOMMAR KramiZar  TILL ER ALLA  

 FRA  IA..............

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards