VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 28 juni 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 28 juni 2011 17:27

 Idag

 

    ,,,, 

Och då menar jag ett rikdigt  brev  .......


 med den rikdiga posten,      handskrivet ,,,,,


 med frimärke !!!! Inte vanligt nuförtiden,

men vad GLAD jag blev, några hanskrivna,fina ord från min bloggsyster Margit och hennes Lasse......

Tänk vad ett brev med handstil och att få den  med posten, betyder sååååååååååååå mycket.....

Jag fick en tår i ögat,,, den kännslomänniskan jag är,,, Och att jag fick just den idag,,, nu när jag börjar få krafterna tillbaka,,,, en sån glädje och lycka .......


         

 Tack från   


Och till alla mina bloggvänner ett stort TACK för att ni tålmodigt besöker mig här på min blogg och tack för all er omtänksammhet och trevliga kommentarer ......Jag har ju inte varit så närvarande,,, varken blogga eller  kommentera ,,,, men jag önskar er alla en skön sommar och semester


 FÅNGA DAGEN.....


  


KramiZar IA       

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards