VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 24 juni 2011

>>><<< GLAD MIDSOMMAR >>><<<

Av IRJA Hagström Wikström - 24 juni 2011 14:13

 Glad Midsommar  ,,,,,,

alla mina bloggvänner, ha en underbar afton.....

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

   

Tack alla mina vänner för era kommentarer. kommer igen efter min tillfriskanden,

Ligger här i min säng med hö g feber och öron, bihåleinflamation, inge roligt alls, på självaste midsommar då ska man dansa runt midsommarstång , smågrodorna....LER

FÅNGA DAGEN......

 KRAM IA ........... 

 
 
Ingen bild

Love

24 juni 2011 15:46

Vilken otur syrran inte ska man vara förkyld nu när sommaren är på topp. Hoppas du i alla fall kan få äta lite gott och att morgondagen blir bättre.
Vi firar i dagarna två här och vädret är inget att klaga på. Dansa små grodorna är inte aktuellt längre för tjockisen har inte den konditionen.
Däremot lyssna på fin musik är välbehagligt.
Stor KRYAPÅDIG KRAM:
Love med man.

 
Maggan

Maggan

25 juni 2011 08:35

God Morgon min kära vän. Men vilken otur att du har blivit sjuk precis lagom till Midsommaren. Det var tråkigt att höra.Men måtte du krya på dig snart igen.
Idag ska jag vakta tre av mina barnbarnsbarn tills. med min dotter. Föräldrarna ska ut på vift i kväll.(så välbehövligt för dem)
Vädret är så där än så länge,men vi hade en fin midsommarafton i alla fall.
Som sagt,krya på dig min kära vän. Skickar dig en varm o go kram.

http://bloggplatsen

 
lillis

lillis

25 juni 2011 10:59

Hoppas att du snart är pigg och kry
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

25 juni 2011 11:09

Nej men kära nån. Krya på dig vännen. Kram

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

28 juni 2011 09:32

Hoppas du har kryat på dig nu så du kan vara ute och njuta av sol och värme.
Kramen

http://bernamis.bloggplatsen.se

 
irja

irja

28 juni 2011 16:30

Tack mina vänner,,,,eran omtanke gör mig GLAD och nu börjar jag få krafterna tillbaka,,, och den sköna sommaren är det bara att njuta förfullt av, medans det bjuds av sol och värme,,,, Ha det bäst alla ni mina underbara vänner och Tack att ni finns för mig, det ger mig så mycke glädje,,,, SOMMAR
KramiZar IA.....

http://40-talisten.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards