VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 19 april 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 19 april 2011 01:04

        

 

     Som ni,   säkert vet vid det här laget, så befinner jag mig i vår vackra huvudstad S-holm ,Vi  besöker  två av våra döttrar  som  har emigrera hit , .....SÅ idag börjar äventyret ,,,, Spännande ....            Tisdag; men ingen vanlig tisdag, en tisdag som jag har gått och längtat till. för kanske idag får jag äntligen träffa Love,,, Det hoppas jag   verkligen!!!!

   

 Nu äntligen har den eterlängtate tisdagen kommen, ja nu idag  tisdagsmorgonen rattar vi våran  vinröda Volvo mot Kolsva , för en tvådagars gemytlig gemenskap med Margit och Lasse,,, och vill det sig väl, så får vi träffa   även Love och Leif. på en eftermiddagsfika, ,,,  

 Även underbart att återse våra kära vänner, min bloggsyster Margit och hennes Lasse...

Ska ha kameran med mig så att jag får med mig några trevliga bilder, från vårat   vårliga och kärt besök....SÅ mina kära vänner ni får hålla er till tåls så länge.....

  

 Vill tacka er mina vänner för era commentarer, alltid lika trevligt att läsa dom-----samt en påskhälsning från soliga S-holm                                                                     
                                  
   Till:Lillis , Margit, Spanarn,Gerty,Margaretha, Glims,Ruth,SkogsnuvanAnita,Skrivmostern  och Wiper.......

 

   SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ Fånga Dagen........ 

 

 KramiZ IA :      

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards