VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 17 mars 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 17 mars 2011 13:26

 

           VÅRLÄNGTAN................

 

 

 

    

  Snön knarrar under mina vinterkängor, jag känner en inre frid..........

 En sol som skiner,från en klarblå himmel. Men det är kallt, solen är inte värmande än, och vårvädret är nyckfull,snöflingor som virvlar ifrån skyn,och ibland skymmer solen av ett orosmoln, eller fler, ibland är det helmulet .................

 

                                                   

Klicka på bilderna ,då blir de större.............

 Och träden frågar efter nya kläder....

När kommer våren ??? Det är kallt , vi längtar, vi längtar efter våren..........

Kom du västanvind och dansa in värmen...

Försvinn KUNG BORE och hälsa vår vän våren välkommen.....

  Gumman TÖ sopar bort all snö !!!!! 

Trötta människor som är påpälsade med vinterblek hy,  säger :vi väntar på vårsolen

  Snart är vår väntan slut.

Då kommer den!!! VÅREN, vår bästa vän  ,,, men längtan tar aldrig slut, det är likadant var eviga  VÅR  igen..............

 

 

 

 DAGENS CITAT :   

 

 

  

  

   

 FÅNGA DAGEN <<<>>> DAGEN GÅR EJ I REPRIS <<<>>> 

 KRAM IA <<<>>>      VÄLKOMMEN  ÅTER  MINA VÄNNER      

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards