VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 6 mars 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 6 mars 2011 01:29

MIN FAVORIT, HON är bäst >>>>>>>>>>>>  



  

Feber börjar ge med sig,      hopp om de vanliga livet ....

Men fortfarande ont i öronen, och svag  och darriga ben ,,, men det blir väl också bra med tiden ....


  

Vårvintern är på språng här hos oss, solen gassar från en klarblå himmel , Och i fredags hade vi över +8 grader varmt i skuggan , fåglarna sjöng för full hals och det droppa från taken, och vintervägarna blev hala,,,, igår lördag  bara+3 grader varmt, och vårstorm sol, regn, sol igen efter ett tag snöa de stora lapphandskar, sen sol igen, stormen avtog mot eftermiddagen, tala om aprilväder i mars, allt är helt galet ,,, inget man kan lita på,,, vad ska man tro ja tro på??? ja,ja inte vet jag...... 

 Och inte har man tid att ligga här längre nu... Har varit uppe och åkt 3-milen på darriga ben...  ( nedbäddat i soffan ) ler / och idag blir det att åka av Wasaloppet... Fniss..... stationerat i soffan.....

HA en underbar söndag....

 FÅNGA DAGEN.....HÖR av mig mer sedan....Nu ska jad sova på sköna örat >>><<<

 KramiZ IA >>>>  


  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards