VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 13 januari 2011

Av IRJA Hagström Wikström - 13 januari 2011 15:36

                   


  •       TJUGONDEDAG KNUT, nu först dansar vi JULEN ut......
  •  NU GÖR VI KNUTSLUT,,,,,,,,,,,,,,,,,
  •  IDAG åker stjärnorna ner från fönstrerna och adventstakarna har gjort sitt för den här gången.....
  • ADJÖ JULEN......Även om mitt julpynt  är lätträknade,så håller jag benhårtpå att det ska vara kvaroch framme till TJUGONDEDAG KNUT
  • Man kan kalla rent av mig för JULFRIK. i det avseendet... Håller benhårt på alla traditionerna.... LER.....
  •  
  •    
  •  KNUT själv var för  övrigt   ett DANSK-HELGON .....
  • Att dömma av detsom står i historieböckerna och andra notiser och namnsdagsspalterna hade han annat  än julpynt att tänka på........
  • KNUT är ursprungligen ett forntyskt namn  som betyder käck, frimodig,......
  • KNUT har varit mycket populärt namn i Danmark och gett namn åt många Danska KUNGAR...Även  det Danska nationalhelgonen heter KNUT  ........
  • MIN Anders  heter också KNUT i andra namn, men han blir nog inget HELGON.... LER. .....OCH inte åker han ut heller denna gången  heller, än så får de stanna kvar .  LER.....
  • NU ÄR GLADA JULEN SLUT,,, MEN NÄSTA ÅR IGEN KOMMER DEN SÄKERT IGEN......

 

 HJÄRTAT. IDAG ett år sedan Anders blev opererat i Umeå universitets sjukhuset  för sitt hjärta baypacèoperation...  SÅ nu har vi fått leva samman ett år till och önskar många,många fler, just nu ser det ju ljusare ut , det är ju den första året efter operationen som  är kritiskt  ,,, SÅ ett stort Grattis på ett årsdagen hjärtat mitt.............

SÅ lär dig leva i DAG,,,,

 LIVE FOR TODAY; HOPE FOR TOMORROW............

Tänkvärda ORD:  Livet levs här och nu

 och det har ingen ångervecka..... LEV IDAG>>><<< FÅNGA DAGEN >>><<< HA en bra dag  >>><<< KramiZ IA >>><<<      

TACK och VÄLKOMMEN ÅTER >>><<<   

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards