VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 4 januari 2011

Happy Birthday Lillprinsen

Av IRJA Hagström Wikström - 4 januari 2011 16:13

När du har gjort dina val kopierar du och klistrar in inbäddningskoden ovan. Koden ändras efter ditt val.

 
 
ansepanse

ansepanse

5 januari 2011 19:53

samma födelsedag som min yngsta dotter som blev 25 år igår
önskar dig en fin trettonhelg - kramar

http://kinaguld.blogg.se

 
Ingen bild

Love

6 januari 2011 19:06

Kära drottningmor.
Det finns många små prinsar och prinsessor i vårt land. Han är så söt lilla prins Melker och vart väl jätteglad när ni kom.
Ser att ni inte har så kallt längre och några minuter ljusare blir det vecka för vecka nu.
Jag hoppas fortfarande att vi kan åka till Tony bra för oss båda och Tony blir glad.
Beslutet hänger på Leif men i dag sa han att han ville åka. Ringer resebyrån i morgon sen får vi se.
Hälsa Anders och ta hand om varandra.
Kram
Love.

IRJA Hagström Wikström

6 januari 2011 23:04

Kära systern min....
I gåreftermiddag var jag just på G att skriva till min syster, men då fick vi främmande,,, och kvällen blev sen, idag har det rulla runt med en massa plock och tvätta upp lite kläder , sen har vi haft strömavbrott,,, så nu när jag logga in här då ser jag att du tänkt och gjort de före,,, tänkte jag så intensivt på dig att du hade känningar av det....
Skönt att Tony är på bättringsväg, och att ni har möjlighet att resa till Thailand och att Leif vill göra dig ressällskap.... Då kommer ni också bort från denna trista vintern,med snön och kyla,,,Är det inte kallt, då är det gråmulet och snöstorm,,,, jag längtar efter vackra, soliga vinterdagar, när man kan vara ute utan att frysa halvt ihjäl sig.... ler
Våran älsta dotter med famij kom hem till S-Holm idag från Thailand de har varit där i 3veckor.....FÅNGA DAGEN,,, HA det bäst.... KramiZ lillasysterIA /Anders....

 
Margarethaa

Margarethaa

6 januari 2011 22:09

Vad glad jag blev över ditt besök på min blogg och hur fint du skriver om mitt Finspång.Ja kanske det har ändrats något sedan du var på besök. Många gamla hus är ju nedrivna tyvärr och ersatts av andra stora komplex,men i stort är det sig likt. Förstår vilken väg du gick på när du gick till centrum. Skulle vara roligt att veta var exakt din svägerska bodde och vad hon hette.
Tänk vad världen är liten.
Ha det bra i fortsättningen nu min kära vän. Och vi ses ju ofta på FB.
Kram!

http://margaretha.bloggagratis.se

IRJA Hagström Wikström

6 januari 2011 22:42

Det är över 40år sen, hon arbeta där som kantor och musiklärare ,och idag bor hon i Stockholm,,, hon var inte i Finspång någon längre tid, för hon flytta till Linköping och arbetade på ST:Larskyrkan....en längre tid EXakt adressen kommer jag inte ihåg men det var tre eller fyra våningars beige färgadehus......

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards