VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 31 december 2010

ALL GÅ INTE SOM MAN VILL !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 31 december 2010 18:34

Med den här låten avslutar jag detta år ...Tack <<< och GOTT SLUT !!!


 
 
Corina

Corina

1 januari 2011 19:25

God fortsättning på det nya året !

http://corina.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

1 januari 2011 19:49

Kära Corina !!!
Jag önskar dig /familjen också God-fortsättnin på de NYA ÅRET,,,, Välgång och hälsa,,,, KramiZ IA

 
Margit

Margit

1 januari 2011 22:27

GOD fortsättning, min kära syster!! Nu har vi snart slut på årets första dag!! oOch snart en ny dag med nya möjligheter!!! Det gäller för oss att "FÅNGA DAGEN"!! Det har du påmint oss alla om att vi skall göra!!
Kommer väl nya bilder i morronkväll (tror jag) från NYÅRSHELGEN.... och i morron ska jag åka under dagen till Eskisltuna..vara med som värdinna i Pingst kyrkan. Det är "vår vecka"..(vi ansvarar var 10:e vecka)
Sedan på måndag så åker både Lasse o jag till E-tuna igen. på kvällen skall vi gå ut med Sara (mitt barnbarn) och hennes kille. Hon fick i julklapp(enl önskan)presentkort..av oss..att gå ut med Lasse o mig ut o äta på resaurang...så det gör på måndagkväll. Bokat bord.
Kram till dej min kära syster och till din Anders!!! Förstår att ni firat..."även de år" ni varit tillsammans!!!
Margit o Lasse.

http://margitholm.blogg.se

IRJA Hagström Wikström

2 januari 2011 00:38

Ja vännen,nu är årets första dag till ända och månaden Januari har gjort sitt framträdande i detta nya år 2011 som alltid står först i kön,,,,,Inga nyårslöften här inte, men hoppas att hälsan får ett uppsving,annars är det bara bra, och firandet har gått i lugnets tecken..... KramiZ syrran

 
Ingen bild

Love

2 januari 2011 06:20

Tack kära syster för allt fint du skriver.
Eftersom inte livet är så bra här har jag inte läst din blogg på några dagar.
Vill så gärna skicka en jättekram till dig och Anders fast bröllopsdagen har varit. Ni var så fina då och åldern ger en mer inneboende skönhet som strålar ut från er nu. Du är jättevacker systra mi
Inte är livet lätt och just nu har vi det jobbigt när Leif inte mår bra men kärleken består och hoppet lika så.
Om jag inte skriver så mycket ett tag vare sig kommentarer eller bloggar ska du veta att du finns här hos mig varje dag.
Ibland tar andra saker hela ens tid o kraft men när jag orkar så kommer jag tillbaka.
Du skrev så vackert till Michelle och jag läste upp det för henne. Hon bad mig tacka så mycket.
Nu har jag varit vaken flera timmar och tar mig en tur till sängen igen för att kanske få sova lite.
Önskar nu att år 2011 blir ett år av lycka och harmoni och att ni får vara friska.
Vi fångar dagen tillsammans och tänker på varandra.
All kärlek till er.
Love.

 
lillis

lillis

2 januari 2011 12:13

God fortsättning på det nya året vännen, hoppas att dett år blir bra
Fin låt du bjuder på
Ha det bäst min vän
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

2 januari 2011 12:26

Grattis i efterskott till eran bröllopsdag! Rolig dag att gifta sig på :)
Önskar även god fortsättning på det nya året! Det kan bara bli bättre..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Glimz

Glimz

2 januari 2011 21:44

God underbar fortsättning på detta nya och fräscha år :)
Kramen & glöm inte :) Sees the day :D :D å det vet jag att du gör!

http://ninz.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards