VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 4 november 2010

En ANNAN VARIANT AV ÄNNU DOFTAR KÄRLEKEN !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 4 november 2010 02:10

 
 
lillis

lillis

4 november 2010 09:12

Vackra och härliga låtar du bjuder på
Ha det bäst/ Bamsekram

http://danslillis.bloggplatsen.se

IRJA Hagström Wikström

4 november 2010 16:29

Kära Lillis
TACK, vännen, ska väl komma igång med bloggandet också så småningom,,,
HA en gemytlig och skön ALLAHELGONA-HELG---Själv ska jag besöka höstmässan som är i dagarna tre,,,,HA det bäst KramiZ IA....

 
Ingen bild

Love

6 november 2010 13:54

Du bjuder på fin musik lilla syster och jag önskar er fin en dag. Får väl se lite bilder senare från höstmässan.
Vi har en speciell dag här hos oss så det är full rulle.
Mången Kram till dig o Anders.
Syrran i söder.

 
Margit

Margit

8 november 2010 00:18

Måste skriva några rader till dej syrran..och hoppas att allt är bra med dig..och din Anders!!!
Dagarna ..OCVh näterna..går SÅ fort..och nu är även denna helgen över..
Jag har jobbat 2 nätter...och VI har alla varit i E-tuna..därför..och nu är vi tillbaka i Kolsva igen.
Det har varit en mycket lugn HELG..trots ATT JAG BEFUNNIT MIG I E-TUNA...
2 nätter ledig..och så har jag 2 nätter denna veckan.
I kväll har vi KALLT!!! - 8 grader...så nu kommer kylan..tror att det är så över hela landet..Ser just nu poå din blogg..att ni har OCKSÅ..- 8-LIKA!!
Jag har lagt in några biilder på Bloggen nyligen..men det har iNTE hänt så mycket..så det blev inte mycket skrivet...
Skickar kramar till er båda två från oss!!! Syrran...

http://margitholm.blogg.se

 
Mita

Mita

9 november 2010 12:51

Hallå vännen, kikar in och ser hur du har det,ser att du ska besöka en höstmässa. Det verkar spännande. Får du berätta om sen,
Kramiz!

http://mithas.blogg.se

 
Madde

Madde

15 november 2010 11:03

Hej vännen! :D

Hoppas att allt är bra med dig/er. Har inte sett dig här inne på ett tag så man blir ju lite orolig.

Vilket fall så önskar jag er en underbar och härlig dag!

Många många kramar! ;-)

http://www.mads.bloggagratis.se

IRJA Hagström Wikström

16 november 2010 22:39

Kära Madde !!!
Allt väl med mig har bara tagit 1 månads HÖST/VINTERFERIE, men kommer igen innan uke är slut /oj förlåt innan veckan är slut Behövde ladda batterierna , efter en händelserik sommar och en jobbig höst, det är lungt...KramiZ IA.....

 
gerty

gerty

16 november 2010 23:31

Hoppas att allt är bra med er där uppe i norr

http://bloggplatsen, se

IRJA Hagström Wikström

18 november 2010 03:15

HEJSAN ! ! !
Allt är helt OKEJ....

 
Madde

Madde

17 november 2010 17:51

Det var skönt att höra. Ja, ibland får man ta en liten paus och hämta andan. Tycker du gör helt rätt! ;-)

Önskar er en underbar och trevlig fortsatt kväll! =)

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

IRJA Hagström Wikström

18 november 2010 03:18

HEJ HELLO !!!
TACK vännen, din omtanke värmer skönt i vinterkylan
KramiZ IA.....

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards