VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 26 september 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 26 september 2010 03:55

FAKTUM att den kyliga HÖSTEN anlänt till oss  här,  av den NORRA- delen av vårt avlånga LAND    , vi har nu haft denna sista veckan som var 0 - + grader om morrnarna kallt.. .Inte precis välkommet  än med  denna kyla. Men man får ju inte väja precis.....

  

Hösten är en vacker årstid, men,,, med det medföljer så mycket annat också med den....

Som när höstförkylningen  slänger ut sina baciller.....NEJ jag har inte gått hädan.....ÄNNU

Själv har jag verkligen åkt på en fruktansvärd HÖST förkylning,,,,har inte tid med det just nu,men,men bacillerna frågar inte om lov, eller om det är läge för det, när det gästar en, tala om oväntat besök, denna förkylning  tar knäcken på mig,... jag tycker att det får räcka med de krämpor  man går och bär på redan,utan att drabbas av fler,....Imumförsvaret är ju redan nedsatt, så det är väl därför man är så lätt mottaglig.....

Ont i hela kroppen,Huvudet känns som  en tegelsten,,,. Tala om att vara eländig....

Men det finns säkert de som har det mycket, mycket värre.....

  


I lördagskväll satt jag och såg på HÄR ÄR DITT LIV, oM denna positiva tjejen LenaMarie, jag blev så tagen och berörd av hennes livshistoria , mitt ögon  var inte torraoch på kinden rulla det ner en tår, vilken fantastisk och underbar människa....

DÅ skämms man verkligen över att man sitter och beklagar sig  över så banala saker som en liten förkylning ....

 Men förkylningen är boven i dramat... Därför  är orsaken  den  att jag inte orkat vara här och härja på blogget LER.....

Men nu börjar känna mig på bättrings väg, jag måste bara vara frisk till på måndag, för då ska jag besöka tandläkaren.....

 inge vidare, men ett måste..... 


   

Blev överraskad av min Anders i fredags, ...

Jag  fick  en alldeles splittans ny LAPTOP ,,,,den var  nummer ett på önskelistan,LÄNGE

 Tala om att jag blev överraskad och glad,......

NU kan jag nå er även från min sjuksäng,nu har ni fått komma ända in i mitt sovrum. inte illa eller hur,,,LER....

   

Önskar er alla mina vänner en skön och härlig HÖST söndag.....  

Ta vara på ljuset, för nu går vi mot mörkare och mörkare tider....

   

    THANK YOU  ...YOUR COMMENTS MAKE ME HAPPY :Lillis Berith,Marita, Margaretha, Bylla, Sussi Pisan, Gerty, Madde,Cina, Ingegerd Yvonne, GlimZ, Love och Maria.....

När jag blir friskare och får krafterna tillbaks / kommer jag att göra mina bloggruntor som vanligt,,,,

Och ni som tittar in och läser detta här:Gör mig glad och lämna en rad.....

Fånga Dagen >>><<<  DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<< KRAM IA..... 

         VÄLKOMMEN ÅTER !!!  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards