VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 28 juli 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 28 juli 2010 02:23

GRATTIS ANNETTE på din födelsedag idag,

Vi kommer på tårtkaffe ikväll ......så håll kaffepannan varm.....MAMMA        

VI som vill gratulera dig till din stora dag är vi   gänget  på NORRA....

ANNETTE och MELKER när han var nyfödd......

  

 VI ska först åka till STORFORSEN,Norrbottens pårla utanför Älvsbyn....

MED våran näst yngsta dotter Annkatrin ,Daniel ,Tobias och Daniels Mamma Ketthy.....

De bila upp igår från S-Holm,det var frame i gårkväll vid 23 snåret  .....

PÅ dan var jag och Anders och besökde Maria och hennes familj i Kalix.... 

SÅ jag kommer att ta ledigt i veckan, nu  när vi har gäster på besök,

så ni får klara utan mig, ett tag ,   tills vi höres nästa gång.....HA det bäst......

   TACK för era kommentarer :Lillis, Sussi, Berith,

Corina,Margit, Mita,Anita Gerty och Madde.....


 FÅNGA DAGEN KRAM IA.......  


      

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards