VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 26 juli 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 26 juli 2010 00:49

Sista veckan i  sommar månaden JULI passa på och njut av sommaren    ,och JESPER har namnsdag..  .

GRATTIS....  




  

 ANDREAS har också gästat   oss i sommar....VIKTOR är vårt älsta barnbarn, och pappa till  lilla NOVA....

 DE bila upp från S-HOLM och var nästan en vecka.....HOS oss.....

 SNYGGINGAR eller hur.....LER

 NÅGRA bilder från det besöket, kommer här........  

  NÄR man som Andreas besöker Piteå för första gången,är ett måste att äta vår nationalrätt PITEPALT....LER    Smaklig måltid .....HUGG i nu säger VIKTOR till ANDREAS,,,eller vågar du inte,,, det är jättegott, jag lovar,,, KOMPIS ...Andreas blev mycket förtjust i våran nationalrätt.......Men givet vis fanns det annat också och välja på. som Lasange...... 

  

Men den bev sparat till dagen därpå........""


 ANDREAS ""Spegel, spegel på väggen där, säj mig vem som snyggast i++++??????????



      VIKTOR"" Jag förstås är snyggast LER.....

NU ska  vi ut och ragga upp de NORRLÄNSKA brudarna.....  


    


MORFAR skyttsar killarna till stan på galej.......

 FOTBOLL är inte så dumt det heller.........HOLLAND-SPANIEN

     

KUSIN ROBERT var ochså med,,,sitter bakom lampan.....

HÄR ett bättre kort på han.......

   ROBERT....... 

Följde med killarna till S-HOLM när de åkte hem dagen därpå.....

   HÄR vinkar vi av killarna. de ska bara hämta upp ROBERT ,och då bär det iväg....Det blir jobbigt för VIKTOR, det  är bara han som har styrlapp...........Resan gick bra....välbehållen i S-HOLM......igen.......

DET var en upplevelse för Andreas som ine hade varit längre norr om UPPSALA.... HAN var helt betagen av våra ljusa exsotiska sommarnätter,,, När sover ni, var den första han frågan ?????  VI sover inte alls p å hela sommaren, det gör vi ju på vintern , när vi går i IDE svarar jag och LEEEER........Nej nu skojar du bara, säger Andreas,,,,JA,svarar jag och fortsätter och LE.......HAN trivtes jätte bra här ,och ville gärna komma fler gång   på besök med VIKTOR.....Syskonen VIKTOR och STEPHANIE.....HON KOMMER PÅ BESÖK

VECKA31eller 32......

  

Mormors prinsessa och prins.......

TILL alla  mina/våra barnbarn........

 

  Till mina bloggvänner.......

    

TACK för era kommentar: TACK TILL.....Lillis,Glimz, Margit,Sussi,Pisan och Margaretha......

 VÄLKOMMEN ÅTER......


   

FÅNGA DAGEN>>><<<DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<<TACK FÖR ATT DU VILLE VARA MED MIG EN STUND, AV DIN TID >>><<<

KRAM IA >>><<<    


Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards