VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 23 juli 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 23 juli 2010 15:32

  Önskar er alla mina kära vänner en skön och härlig sommar och veckoslut !!!!


   Åskovädret satte pi för mitt inlägg.....Jag hade tänkt presentera de här redan i torsdags, men allt blir inte som man hade tänkt sig....ÅSKOVÄDRET drog fram med dunder och brak,de storma och regnet öste ner som om himmlens alla portar hade öppnat sig,på vissa ställen hade en tromb farit fram,,, en autostrad med med stormade träd, det såg ut som om blockepinn......

Men bättre sent än aldrig,här kommer en presentation med bilder och ord, om den underbara, av underbaraste sommardag,onsdagen den 21 juli,när lilla jag och ( min stora syster) Margit ,och hennes Lasse fick möjligheten att träffas LIVE.....

 Här i en rödmålat stuga på landet bor vi .......


   


   


    



     

Var så gooda Margit Lasse....smaglig måltid


 Det blev grillat med  pommes och grönsaker från den egna täppan.......





  

MIN ANDERS....

Det börja bli småkyligt, Margit har glömmt bort den NORRLÄNDSKA sommaren....LER

MEN det var ju inte snöstorm,,,,utan  ÅSKOVÄDRET som  var på gång.....


VI glömmde ju bort efterrätten !!!! Men den får bli kvar till nästa gång vi träffas igen,,,,,,LER...För det har vi lovat  varandra !!

  


  

Margit frös.....

  

Dax att ta farväl....Tiden går fort i trevligt sällskap......


    

Här vinkar vi fatväl,och tack för att ni gav er tid att komma och hälsa på oss,ni hade ju en sådan späckat  schema ....Innan ni  var tillbaka till E-Tuna på söndag igen ...   Det vat underbart att få rå om er den lilla stunde vi fick tillsammans,,,men dom blir fler ,,,Hoppas jag.....  En timme efter det vi vinkat av er började det att regna,...DE regna  och dundra på hela långa  natten och torsdageftermiddag tlll  ca klockan 14 ,ungefär  



  

DENNA vackra duk fick vi i present av Margit och Lasse ....Den passar bra till vårt fin porslin.....

  

Tack för era kommentaret:tack  Michelin,Lillis Lambergsfrua, Sussi, Margit och Madde.....

VÄLKOMMEN ÅTER....FÅNGA DAGEN>>>>><<<<<KRAM IA>>>>>   


Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards