VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 14 juli 2010

DET BEHÖVS SÅ LITE !!!

Av IRJA Hagström Wikström - 14 juli 2010 00:38



                        



                            DET behövs då lite , för att göra en mönniska glad...

                            Bara att mötas med ett leende var dag...

                            Har du tänkt, på att varje människoliv behöver

                            KÄRLEK...

                            SÅ giv honom/henne många varma ORD,,,och

                                        ETT LEENDE...

                             DET behövs så väl, på vår orosfyllda

                                         JORD...

                           

                        

                                          FÅNGA DAGEN,,, KRAM IA...

                                                  
           



                    


                                         

 
 
lillis

lillis

14 juli 2010 06:47

God morgon min vän!
Du har så rätt i allt du skriver, tänk om vi kunde dela med oss av allt vi känner och ge berömmande ord ibland
Ha det gott vännen
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

14 juli 2010 09:04

Tänkvärda ord!
Ett litet leende kostar inte på direkt..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
gerty

gerty

14 juli 2010 15:59

Så vackert du skrivit, tänkvärda ord

http://bloggplatsen, se

 
Ingen bild

AnnE.

14 juli 2010 18:03

Tack för välmeningen men det finns en annan orsak som du inte känner till och som jag inte skrivit om i bloggen. Det handlar om en överansträngning helt enkelt. ÄR MYCKET BÄTTRE ÄN IGÅR OCH ÄVEN SEDAN I MORSE!!!

 
Love

Love

15 juli 2010 10:54


Varje dag kan man göra något för en medmänniska och att dela ut ett leende eller vänligt ord kan alla och det kostar inget.
Jag fick själv ett vykort från min kusin i går och det gladde mig.
Hoppas ni nu har fått värme för vi har så det räcker och delar gärna med oss. Regn saknas så har du det tages det tacksamt emot.
Ska försöka klippa mannen i dag, hälften vågat hälften vunnit och han är modig.
Kram till kär vän.

http://vindalou.bloggplatsen .se

 
Madde

Madde

15 juli 2010 12:12

Hej Irja! Vad kul att du hittade till min blogg!
Det är alltid lika kul med nya "ansikten". Hihi!

Vad mysigt du har det här hos dig. ;-)

Jag håller med dig i dagens inlägg fullt ut. Jag och sambon har pratat om detta ofta nu på sista tiden att de flesta ser så förbaskat sura ut. När vi t ex, är ute i trädgården så brukar vi le och hälsa åt förbipasserande och de blir så glada och stannar oftast för en liten pratstund. Man kan le precis när som helst och det är helt gratis! :D Skönt att höra att det finns fler som vågar sig på detta fenomen, för idag har det ju nästan blivit en raritet. Hehe!

För övrigt så önskar jag dig en underbar och härlig dag och du är hjärtligt välkommen tillbaka till min blogg, för jag kommer garanterat att titta in här igen! =)

Många kramar! :D

http://www.mads.bloggagratis.se

 
Lena

Lena

15 juli 2010 22:30

Så sant, så sant! Ett litet leende kostar ju inget alls. Ha det så gott! Lena

http://lillahonshuset.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

16 juli 2010 09:36

Godförmiddag :)
Visst stod jag pall smärtan men det var lite jobbigt ibland men nu är det gjort!
Bilder finns i bloggen nu om du är nyfiken..

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

16 juli 2010 14:44

En bra och fin helg önskar jag dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

16 juli 2010 23:48

Jag skulle också behöva måla men jag värmestrejkar ;)
Vet inte ens om man skulle klara av att hålla i penseln eller om den skulle glida ur näven i värmen!
Vad målar du för något?

kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards