VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 5 juni 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 5 juni 2010 02:02

    HEJ  MINA KÄRA VÄNNER,Jag har inte glömt bort er men mina dagar har      reumaspöket tagit hand om......

 Värken har varit olidlig och mina fingertoppar är ömma av värken och fingrarna är svullna som små prinskorvar...

Och bättre blir det inte med den här blåsiga kalla,    regniga vädret,man längtar efter de sköna varma sommardagarna,,, men man får väl vara tålmodig som alltid annars...... Det var inte mer än +15 grader i dag, och till natten har det lovat frost, så frostnätterna är inte över förän den 9-10 juni då kan man börja plantera sommarblommorna...UTE...  Så är det att bo här uppe i Norr, men vi har ju våra härliga ljusa sommarnätter...  ..



   


   Jag önskar er alla mina vänner, en skön och            solvarma sommarhelg....  NÄR    reumaspöket är på bättre humör så hörs vi snart igen, Jag har inte  klarat av att svara på era kommentarer eftersom mina fingertoppar varit så ömma....men dom blir bättre för varje dag som går,då ska jag berätta för er vad jag varit med om, till dess får ni stilla er nyfikenhet,,,,LER.....JAG visste inte att det var någon som sakna mig, och mitt ,dittan och dattan, mitt vardagliga händelser,,,jag som hade tänkt sluta blogga....... 

Slutar som alltid annars: FÅNGA DAGEN>>><<<DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<<TACK FÖR ATT DU VILLE VARA MED MIG EN LITEN STUND>>><<<  VÄLKOMMEN ÅTER>>><<<  KRAM IA  >>><<<  >>><<< GOD NATT>>>>>>   


DAGENS CITAT :Vi lever en sekund i taget,

    och sekunden är just  NU.......






  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards