VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 12 april 2010

NY VECKA IGEN !!!!!

Av IRJA Hagström Wikström - 12 april 2010 03:09

   APRIL DEN  :2010-04-12 måndagens namnsdags barn LIV.....  

VÄLKOMMEN TILL EN   NY vecka igen....spännande och se vad den här veckan har att  erbjuda

 

  

 

 Jag hoppas på vackert väder och solsken...  ..Vi har haft alldeles  för lite av den varan....

 Igår sönda fick vi njuta, och sitta ute och sola, Tack till dig Annika,som skicka  en liten del till mig, så att jag fick njuta av solen igår....Vist är det härligt med våren, våran vår har inte kommit så långt , som den har kommit på vissa anra ställen, i vårt avlånga land...... 

 

 

       Skrivandet ,är inte på topp just nu, har så mycket annat som ska planeras....

Och det har inte hänt något speciellt här heller , Jag och  min vän      Lucky  , har fått rå om varandra, för mannen har varit i Pite havs badet i PITEÅ på socialdemokraternas årliga konferens.....I två hela dagar......Faktiskt lite skönt om jag ska vara ärlig, och det är jag nu...DÅ hinner jag göra en hel del här hemma,som har kommit på efterkälken........

Så jag  tvätta upp lite av vinterkläder, som man inte behöver nu,hängde ut på verandan på en torkställning för att torka....Det är så härligt att få hänga tvätten ute,för  kläderna får en sån juvlig doft....Kvällens  aktiviteter ,har jag tillägnat att slötitta på TVen......

Önskar er alla mina bloggar  vänner en solig och skön vecka,ut i naturen eller sitt i solstolen och njut   av VÅREN, ........FÅNGA DAGEN>>><<<DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<< KRAM / IA>>><<< VÄLKOMMEN ÅTER >>><<<   GOD NATT ,sov så gott.....  

  

 Ha en en skön och solig måndag.......  

 

 

 

 

 
 
Sussi

Sussi

12 april 2010 07:17

Sol var det även här igår. Men inte satt jag och njöt i den inte utan jag for omkring som en yr höna klippandes buskar hihi
Jag var ute i alla fall ;-)

Visst kan det vara skönt ibland att få vara ensam ett tag. Oftast känns det som om man hinner med att göra mer då. Men man blir fortfarande glad när dom kommer hem igen ;-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
lillis

lillis

12 april 2010 07:31

God morgon Irja!
Även vi hade en solig dag i går.Härligt att få hänga ut tvätt, det saknar jag sen jag bodde i villa.
Önskar dig en skön dag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
skogsnuvan

skogsnuvan

12 april 2010 08:07

Vilka härliga solar du hittat. Här är snön mestadels kvar men oj så varmt det var i solen igår. Härliga tider stundar.

http://skogsnuvan.bloggagratis.se

 
Berith

Berith

12 april 2010 08:14

Godmorgon go´a Irja =))
Även här var det strålande sol igår =))
Tänk vad lite sol kan göra underverk för kropp och själ ;)))
Ett underligt fenomen det där att man får mer gjort och hinner betydligt mer då gubbsen är borta ;D
Önskar dig bra dag och en underbar vecka, varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Kerstin

12 april 2010 11:03

Hej Irja !:) ja idag är det härligt solväder och det blåser ljumma vindar hoppas det fortsätter resten av månaden så är nog all snö borta snart
så skönt att tvätta vinterkläderna å hänga ut dom
ett bra vårtecken :) ha en bra dag kram kerstin

 
Skomakar Lisa

Skomakar Lisa

12 april 2010 18:35

Du har så rätt ... det är svårt att få tid till allt bloggande när allt annat pockar på. Nu är jag tillbaka igen i alla fall men det blir lite sporadiskt framöver tror jag ... Så är det på våren och sommaren.
Det verkar som du har det gott i alla fall så här får du en stor kram från mig !!!

http://skomakarlisa.bloggplatsen.se

 
gerty

gerty

12 april 2010 22:51

Här har vi också härligt väder , varit ute i trädgården hela dagen och pulat

http://bloggplatsen, se

 
Sussi

Sussi

13 april 2010 08:29

Något möte blev det inte för mig. Jag stannade hemma istället så nåt klokare blev jag aldrig ;-)

Hoppas solen lyser på er idag med :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

 
Margit

Margit

13 april 2010 23:25

Hej min kära syster, igen!!!Nattfjärilarna börjar snart "flyga igen"...Har nyss lagt in en dagshälsning, men orkar inte svara på kommentarer...tillbaka just nu. Hoppas att allt är bra med dej Irja!! FÖrstår nu hur det känns för dej som har VÄRK FÖR JÄMNAN!!! Här sitter jag o gnäller...fastän det rör sej endast om några veckor/ nån månad....
Härliga soliga dagar i allafall.. som jag har utnyttjat en del....I morron så blir det en runda till E-tuna...där vi ska hämta min bil hit till Lasse..och han skall även byta däck...
En stor kram till er båda!!!Syster yster...Margit

http://margitholm.blogg.semargitholm.blogg.se

 
Yvonne K

Yvonne K

14 april 2010 00:57

jo men visst är det skönt att vara ensam ibland, om man får välja själv vill säga ;)

hoppas nu våren sätter fart uppe hos er med, skickar upp lite sol till er.

Ha det gott vännen.
Kramar

http://yvonnek.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards