VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 1 april 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 1 april 2010 14:51

GLAD PÅSK !!!!!!      

 

    VÅRA BARN OCH BARNBARN ....  ...Vill sända här till er en påsk hälsning, från snöiga

 NORRBOTTEN   :JAG är på väg till blåkulla, MOFFE OCH  LUCKY får stanna hemmma......

 TILL ANNICA MED familj........

ANNETTE  MED familj.......

 ANN - KATRIN MED familj.....

 MARIA MED  familj.....

 OCH ANDREAS........

   BARNBARNEN : VIKTOR med familj :STEPHANIE,ROBERT ,ROBIN,ANNA-MARIA, MOA-

 ELIOTT, TOBIAS , LUCAS , ALVA, och MELKER,BARNBARNSBARNET: NOVA.......... 

crop this image


ÄVEN till er mina nära och kära vill jag tillägna en liten dikt........  

 

                 VÅR LYCKODAGAR :

          Hur kan man få ha det så sällsamt bra 

          på er , det jag tänkker varenda dag....

          Min hälsa är skral, men min lust är stor....

          Jag tycker jag vandrar i gyllene skor....

 

          Jag andas ,jag doftar, jag hör ja ungefär

          som ni andra gör.....

          Så se dig omkring , och gör som jag..... 

          Gläds åt varje omöjliga ovädersdag.....  

        

          JA, Livet är rikt, men också kort......

          så det gäller att det inte slarvas bort....

          Med  missmod och leda,avund och kiv.....

          Nej, börja i dag ,och ta hand om ditt/ ert LIV...... 

              Av Mamma/momme och mormorsmor....  

         

 

     Till er mina bloggvänner sänder jag också er en regnig hälsning,

     Jag får göra en bloggvända under helgenslopp,ni får också ta del  

        av dagens  DIKT....  Önskar er en trevlig PÅSK......

     FÅNGA DAGEN ....KRAM IA......  










Av IRJA Hagström Wikström - 1 april 2010 01:50

Glad  Påsk  !!!!!      

Idag börjar vi med en ny månad .våran andra vårmånad APRIL DEN

2010-04 -01... NAMNSDAGSBARN :   Harald och  Hervor .......

 GLAD   PÅSK                                      
                                                  
                 Önskar jag dig min älskade PRINSESSAN,DU får nöja dig med denna

påskägg så länge. tills vi träffas igen..EN liten VÅR-dikt tillägnar

jag dig......och alla andra som vill läsa den !!!!!  

 Easter Comment Graphic
 
              VÅRLYCKA !!!       

   Lycka är att du är mitt barnbarn....

   Lycka är att du är en trofast vän.....

   Lycka är att  i alla lägen kunna lita på dig.....

   Lycka är att frisk få vakna.och lysna på

   Småfåglars sång.....

   Lycka är att inget sakna,och att tiden ej känns så lång.......


    Lycka är att knäppa händer och tacka för sitt bröd.....

    Lycka är fred i alla länder och evigt slut på hungersnöd.....

    Lycka är att slippa gråta,då vi vandrar genom livets mörka snår.....

    Lycka är att kunna förlåta,och att inga onda tankar till oss når......

    Lycka är att vandra hand i hand,på en blommteräng....

    Lycka är en vacker sommardag, med sol och bad..........                                   Lycka är att jag älskar dig.......   

   

     FÅNGA DAGEN /DAGEN GÅR EJ I REPRIS /KRAM MOMME /


     Till mina bloggrvänner önskar jag en trevlig hasta kvasta resa        

     till BLÅKULLa, vi träffas där ....NEJ det är inget APRIL-skämt...LER.....

      KRAMIZ FRÅN HÄXAN IA...  ....HA EN UNDERBAR DAG I DAG.......

      KOMMENTERA GÄRNA....VÄLKOMMEN ÅTER ....ÄVEN NYA VÄNNER ****
      I ALLA ÅLDRAR.......       GOD NATT....      

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards