VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 30 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 30 mars 2010 01:56

  

 MARS DEN 2010 - 03-30,,,NAMSDAGSBARN : Holger och Holmfrid.........

Till er mina bloggarvänner börjar  jag nu skicka PÅSK-HÄLSNINGAR ......

LENA ,LOVE ,LAMBERGSFRUA, MARGIT,LILLIS.GERTY,BERITH,SKOMAKARLISA,

ANNE-MARIE,MARGARETHA, MARITA,SUSSI,SOLVEIG,KARIN.......FORT SÄTTNING

FÖLJER!!!!!!!!         

  Easter MySpace Background 2.0 Graphic

                    

                             VÄNTAN PÅ VÅREN !!!     

           Det vat längesedan det hördes ,dropp på fönstret.

            Jag sitter och tittar på mönstret,

            av droppar små,som bildar en å.

             Rinner ner efter takets kant, hittar stupröret galant,

             droppar så fint ner i min gammla kruka,,,,

              Som mjölkerskan sluta bruka ..........

        EN liten väntan på våren dikt vill jag ära er mina vänner.....

         Önskar er alla en skön och härligt ,solig PÅSK.....

          FÅNGA DAGEN.....DAGEN GÅR EJ I REPRIS....KRAM / IA                  

                           





 

 

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards