VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 19 mars 2010

HELGEN SOM VAR --- DÅ MARIA OCH BARNEN VAR OCH HÄLSA PÅ:!!!!!!!!

Av IRJA Hagström Wikström - 19 mars 2010 04:20

    HELGEN SOM VAR,När Maria och barnbarnen ALVA och LUCAS var och hälsa på hos oss,en trevlig dag i pulkbacken.och solen visa sig frn sin bästa sida Lilla prinsessan ALVA tar en paus.....LUCKYkillen vill att  Lillprinsen ska leka ,kasta boll med han.......

VI hade en skön och gemytligt,det är så skön att vara ute i so  len.........



Nu vill jag åka bobb säger LUCAS.........Kan någon dra mig ,det här är min skoter.....


VÅRAN Lillprinsen. en rikdig charmtroll.......  

 


YNGSTA dottern MARIA och barnbarnet ALVA......VIST är jag söt, en rikdig gullunge.....MORMORS och MORFARS,Prinsessa......  


  


MORFAR:stå inte där och lata,eller måste du också ta en PAUS ,som ALVA.....

Jag ska hjälpa dig säger LUCAS....NU GÅR DET BRA...... 


NEJ ;nej    LUCKY, jag har inte tid nu,att kasta boll med dig,Jag sa åka den här bbben nu säger LUCAS

MAMMA MARIA hjälper LUCAS.......

  

 Helgen går alldeles för fort ,när man har trevligt,men vi ses snart igen.......

KUL att ni vela hänga med oss i pukbacken  >>><<<  FÅNGA DAGEN >>><<< DAGEN GÅR EJ i REPRIS >>><<<

KRAM IA>>><<< VÄLKOMMEN ÅTER >>><<<VAR VÄNLIG RÖR INTE MINA BILDER ;ÄR NI SNÄLLA >>><<<  

 
 
Berith

Berith

19 mars 2010 08:17

Godmorgon go´a Irja =))
Vilka fina bilder på er och barnbarnen =))
Vad söte de är =)))
Barnbarn är verkligen livets efterrätt =))
Önskar dig en mysig fredag och en trevlig helg , varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
Anne-Marie

Anne-Marie

19 mars 2010 08:38

Irja! Vilka underbara vinterbilder på de dina. Jag ska försöka att fota mer och lägga ut lite bilder på bloggen. Ja det tar sin tid att fixa detta när jag är kass på det tekniska.
Må så gott! Hälsningar från Timrå

http://tantgul60plus.bloggplatsen.se

 
lillis

lillis

19 mars 2010 11:04

Vi mysigt och fint ni hade med dotter och barnbarn, så söta dom är.Så mycket fina kort som du visar upp
Ha en skön fredag
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

19 mars 2010 12:07

Hej igen , Irja!!
Underbara bilder av er helg tillsammans. Och åka bob...och vara ute i snön!! Hurtigt!!!
Det blir fina minnen som barnbarnen tar med sig...
Här i Kolsva är det mulet igen. Men det smälter...och blir blött...
Lasse hjälpe mig i gårkväll att beställa ett NYTT dragspel, via nätet...så hoppas att DET ÄR BRA att spela på så att jag blir nöjd. Var meningen att jag skulle ha ett rött även denna gången, På bilden var det rött, men det stod skrivet svart..så det blev så..och när vi kollade så kostade det röda ca 1500 kr MER...Så då får det bli det svarta. Bara jag nu tycker at det är bra när det kommer nästa vecka...
Önskar dig och din käre man en mycket TREVBVLIG o SKÖN HELG TILLLSAMMANS!!
Kramen, syster Irja!! /Syster Margit

http://margitholm.blogg.se

 
Yvonne K

Yvonne K

19 mars 2010 17:25

Vilka härliga bilder, det syns verkligen hur roligt ni haft det.
Förra inlägget hade du också en fantastikt vacker vinterbild. Har du upptäckt att någon tagit dina bilder?

Önskar er en trevlig helg!
Kramar

http://yvonnek.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Karin

19 mars 2010 20:52

Härliga bilder på familjen i snöriket. Tänk så skönt det är att få umgås med de sina. Jag antar att ni bor ganska nära varandra och kan ses ofta. Det saknar jag väldigt mycket.
Ha en skön helg!
Kram

 
Lena

Lena

19 mars 2010 20:52

Kära Irja!
Vad härligt med en dag i snön för såväl liten som stor...det ser avundsvärt ut ;o) och SÅ söta och fina alla är.

Själv har jag ju haft en del jobbiga dagar men det känns lite bättre nu när jag låtit bomben brisera så alla vet vad som verkligen gäller.

Har även läst och tittat bakåt på det jag missat hos dig och då det kom till bilden på dig och din man måste jag bara säga att den kan du vara stolt över, ni ser sååå fina ut båda två.
Ha en fortsatt härlig helg med kram till dig från mig !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Mita

Mita

19 mars 2010 22:29

Vilka härliga bilder från pulkabacken,visst är det mysigt att vara med barnbarnen,det kan man leva länge på.
Önskar er en jätteskön helg vännen,
kramiz!

http://nospussar.bloggplatsen.se

 
Stephanie

Stephanie

20 mars 2010 02:07

Härligt men ändå inte, jag är så trött på all snö så jag bara vill gå i ide. Det har inte varit så mycket slask hos oss, men isigt och halt som fasen.
Nej jag har inte sådär jätte överdrivet med läxor. men jag hade förut, nu läser jag turism, körkorts teori och Naturvetenskap. Ganska intressant.
Jag ska till Egypten med mamma den 24 Mars. det ska bli kul, va blir borta en vecka, jag kan sola lite åt dig om du vill!
Jag kommer också ladda över bilder från resan så fort jag är hemma.
Tänker på dig, Älskar dig. hälsa morfar och pussa på lacky!

http://08-Prinsessan.bloggplatsen.se

 
av Irja

av Irja

20 mars 2010 02:46

Tack snälla du,att du tänker på mig,Det låter inte helt fel,lite solbränna skadar ju inte....Ler ......Jag är också spyfärdig,allt som har med snö att göra......Men man kan ju inge annat än gilla läget....Önskar dig en trevlig och underbar skön resa,nu blir jag lite avis på dig.....Förlåt...Jag hade också velad följa med.Men jag är med dig/jag är i din ficka ...Ler ....Puss/kram MOMME

http://40-Taisten.blobbplatsen.se

 
Maria

Maria

20 mars 2010 15:59

Hej Irja! Men vilka härliga foton och vilka söta barnbarn du har.
Bor dom långt ifrån er? Förstår att de är roligt när dom kommer på besök.
Ingen laptop har jag fått tillbaka än..skulle ta 2-4 veckor..suck!
Dammsugaren är kanon som jag köpte, den gamla dammsög dåligt på slutet innan den gick sönder helt.

Härligt väder ute...+10 grader, sol och en massa takdropp :)

Ha en bra lördag/Kramen

http://maria9.bloggplatsen.se

 
Lambergsfrua

Lambergsfrua

20 mars 2010 17:11

Vad härligt ni verka ha det tillsammans!
Tack för alla mysiga bilder du visar.
Mina soligaste kramar till dig min vän!

http://lambergsfrua.bloggplatsen.se

 
Margit

Margit

21 mars 2010 00:52

GO NATT Igen!! Skal snart gå o krypa till kojs. Sutti flera timmar och skickat/skrivit kommentarer av dem son varit och skrivit i min blogg!. Och det tar timmar...
Kramen min syster Irja!!

http://margitholm.blogg.se

 
Corina

Corina

21 mars 2010 09:04

Härliga bilder ! Barn är tacksamma att fotografera. Jag håller som bäst på att kolla igenom bilder från gårdagen när vi var på församlingsgården och tittade på teater som barnen jobbat med.Kommer i bloggen vad det lider. Tack för besöket på min blogg ! Kramis !

http://corina.bloggplatsen.se

 
Sussi

Sussi

21 mars 2010 12:52

Haha Lucky är precis som Doris när man är ute. Ska vara med överallt med sin boll. Förhoppningsvis kastar ju nån förr eller senare ;-)

Härliga bilder :-)

Kramisar

http://allt-om-inget.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards