VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 19 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 19 mars 2010 04:20

    HELGEN SOM VAR,När Maria och barnbarnen ALVA och LUCAS var och hälsa på hos oss,en trevlig dag i pulkbacken.och solen visa sig frn sin bästa sida Lilla prinsessan ALVA tar en paus.....LUCKYkillen vill att  Lillprinsen ska leka ,kasta boll med han.......

VI hade en skön och gemytligt,det är så skön att vara ute i so  len.........



Nu vill jag åka bobb säger LUCAS.........Kan någon dra mig ,det här är min skoter.....


VÅRAN Lillprinsen. en rikdig charmtroll.......  

 


YNGSTA dottern MARIA och barnbarnet ALVA......VIST är jag söt, en rikdig gullunge.....MORMORS och MORFARS,Prinsessa......  


  


MORFAR:stå inte där och lata,eller måste du också ta en PAUS ,som ALVA.....

Jag ska hjälpa dig säger LUCAS....NU GÅR DET BRA...... 


NEJ ;nej    LUCKY, jag har inte tid nu,att kasta boll med dig,Jag sa åka den här bbben nu säger LUCAS

MAMMA MARIA hjälper LUCAS.......

  

 Helgen går alldeles för fort ,när man har trevligt,men vi ses snart igen.......

KUL att ni vela hänga med oss i pukbacken  >>><<<  FÅNGA DAGEN >>><<< DAGEN GÅR EJ i REPRIS >>><<<

KRAM IA>>><<< VÄLKOMMEN ÅTER >>><<<VAR VÄNLIG RÖR INTE MINA BILDER ;ÄR NI SNÄLLA >>><<<  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards