VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 8 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 8 mars 2010 02:21

MARS DEN 2010-03 -08 MÅNDAG BÖRJAR  VECKA 10 SIV HAR NAMNSDAG     
Friends18.com " src="http://friends18.com/img/sweet-dreams/0025.gif" border="0" alt=" Friends18.com Orkut MySpace Hi5 Scrap Bilder " /> 


 Friends18.com    HÄLSAR ER ALLA GOOD MORGON: mina vänner, till en ny vecka  och måndag....Hoppas helgen har varit givande.....

Ska åka till stan i dag, ny besök hos tandläkaren,det är inge  vidare trevligt alls,men det är ju ett måste, om man vill ha kvar sina gattar......HELGEN har gått i vilans tecken,ett måste,eftersom ryggen paja.... En halv mulendag  +2½grader varmt i går,så än finns det hopp om VÅREN..  .AVVERKA BÅDE LETs DANCE,MELODIFESTIVALEN och WASAN ,MIN favorit Stefan Sauk åkte ut,lessen, men jag har ju Claudia kvar  .....Jessica och Penilla  kom med från andra chansen,baladen är fin MEN jag tror inte på balader i detta sammanhang....WASAN,skidra vi jättebra,vi är mycket stolt över Jörgen och Susanne båda föredetta från NORRBOTTEN och PITEÅ ....skidrar idag för Mora och Huddigsvall?......FÅNGA DAGEN>>><<<DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<<KRAM IA >>><<<SWEET DREAMS >>><<<    

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards