VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 6 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 6 mars 2010 15:56

MARS LÖRDAGEN DEN 2010-03 -06 EBBA ,EBBE HAR NAMNSDAG I DAG .......GRATTIS ! ! !   

ETT STORT TACK till mina bloggarvänner , och tack för era krya på ,hälsningar, det värmer ikapp med solen!!!

Äntligen   soliga dagar,och typiskt ,jag kan inte ta mig ut idag,hur mycket jag än önskar,något bättre har det blivit med min   ryggskott,nu kan stå upp och hålla stöd  upp efter väggarna.........DE här får man leva med,ryggkadan jag åttog mig ,efter den misshandeln,jag blev utsatt för ,när jag arbetade natt på akuten ,av en  knark missbrukare, för

snart 23 år sedan......23 -Års lidande,när man ville hjäpa andra....Det var priset jag fick ta, ofrivilligt.......Nej ,nu  

 ska jag inte älta gammalt groll, blicka framåt ,och göra det bästa av framtiden...... OCH LIVET.....   


     of the day friendship


     IGÅR,fredag fick vi hjälp av mannens yngsta bror A och hans son R,och skotta av hus och garage takerna, de  var så stora överhäng av snö, det blir så tyngt när solen gassar på och när det  blir blida,det var över ½ meter med snö och på vissa ställen var det mer ,det är farligt när det rasar ner.......

Jag och min yngsta svägerska E ,vi satt inne och pimpla kaffe och venilera,världsproblem och den innersta kretsens skvaller,dött, född. gift sig , skild sig,resor,och om de okända , de man känner på dig,att man har sällskap av något slags väsen ifrån andevärlden, de o -narurliga    eller......OGH sedan när det var färdigt med snöröjningen ,bjöd vi   sällskapet på hämnt mat.....PIZZA,som tack för hjälpen ........Idag hade vi tre stora ÄLGAR på gården,jag hand   fota  en av dom.....Så att jag har bildbevis.... NU, ska jag sluta fr denna gång,jag ska svara på kommentarerna till mina bloggarvänner......FÅNGA DAGEN>>><<<KRAM IA<<<>>>  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards