VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 1 mars 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 1 mars 2010 03:19

Share | Copy and Paste Flowers code below at Myspace Orkut Scrap Profile Or Website <
flowers myspace orkut friendster comments
click to get Orkut Myspace flowers Comments & Graphics

   NY MÅNAD:FÖRSTA VÅRDAGEN  BÖRJAR MED MARS DEN 2010 -03 -01 DAGENS  NAMNSDAG :ALBIN OCH  ELVIRA...Och idag fyller våran dotter ANN-KATRIN 32 ÅR GRATTIS; GRATTIS på födelsedagen....Du är mitt vackraste vårtecken,den dagen du föddes sken   solen från en klarblå himmel. det är därför. du alltid  lyser av glädje som solen själv...Med  dessa enkla små rader ,  vill  jag och pappa och Lucky killen hylla dig idag....DU strör värme och solsken och skratt på din färd, och ger åt  oss alla  en ljusare värld.VI önskar dig en bra dag...Här har vi dukad  åt dig en tre  rätters middag ,Välkommen till bords BOON APPETITT...  ..PUSS /KRAM DIN MAMMA....  OCH så här är ,våran första vårdag.: VÅRVINTER.... Snöklädda vidder.månljusa nätter på skare.Kattugglans hoande, långt bort i berget ,i ljusa månskensnätter.Glasklara dagar med gnistrande snö , Himlen klar blå som kristall.ÄN är det vinter och bitande kallt, men ljusen kommer tillbaka ,och snart är det VÅR.... OCH  till er min bloggarvänner    önskar jag en underbar VÅR-dag... FÅNGA DAGEN >>><<< DAGEN GÅR EJ I REPRIS >>><<<  KRAM IA >>> <<<   

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards