VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 15 februari 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 15 februari 2010 03:34

funscrape.comFEBRUARI DEN  2010-02 15......  

  GODMORGON.till en ny MÅNDAG och ny VECKA:Igår var det en strålande alla hjärtans söndag  0 grader   ,solen gassa från en klarbå himmel, inte ett moln så långt ögat kunde se...Det känndes så skrattrertande,de var solen jag reta mig på ,men man får ta det med humor..  ..Här ligger jag i flunsan och med feber , ont i leder och halsen ,fy sjutton .Man kan ju bli deppig med mindre  ...NÅ,nå det går väl över,när jag blir frisk då snöar det väl ute...LER HA ,HA.....  ..Jag önskar ni mina bloggvänner vaknar till en skön MÅNDAG.....Och början till en  bra vecka.....FÅNGA DAGEN>>><<<*HADE*=MÅ BRA>>><<< KRAM IA>>><<< (kommenderar inlägg när jag orkar)......GOD NATT...  

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Skapa flashcards