VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Alla inlägg den 14 februari 2010

Av IRJA Hagström Wikström - 14 februari 2010 16:52

new years resolutions myspace orkut comments
click to get More Valentin's Day Comments & Graphics

Alla HJÄRTANS HÄLSNINGAR Till bloggvännerna  Ing-Marie och Yvonne....Fortsatt skön dag önskar jag er KRAM IA....    
Av IRJA Hagström Wikström - 14 februari 2010 16:22

new years resolutions myspace orkut comments
click to get More Valentin's Day Comments & Graphics

TILL våra älskade barn : ANNICA, ANNETTE,  ANNKATRIN, ANDREAS OCH MARIA med familjen  vill vi skicka  denna kartongen full med djup röda rosor , och önska er en   fortsatt skön och mysig   HJÄRTANSDAG ...PUSS OCH KRAM HÄLSNINGAR från oss  MAMMA och PAPPA !!!! 
Av IRJA Hagström Wikström - 14 februari 2010 00:37

<Free Orkut and My Space Valentine Graphics Glitters
Orkut Myspace Valentine Comments & Graphics

 FRBRUARI 2010-02 14  Inte att förglömma !!!  Mina ny bloggar vänner :CIA och SUSSI vill jag förståss  önskar  er en   underbar och skön alla   hjärtansdag...TÄNKVÄRT:ATT åldras är som att bestiga berg. Man blir lite andfådd men får en  mycket bättre utsikt.... LER...     EN solig och härlig lördag -4½grader kallt solen sken från en molnfri klarblå himmel....MEN typiskt  jag har åkt på en förkylning med lite feber och vårtropp från näsan (snorig) ont i halsen,men det går väl över...  Nerbäddat i soffan framför    TEVEN ,så om ni inte viste det ,har ju OS börjat,skidskytte och skidor både på  längden och tvären gillar jag...Så solen får vänta på mig .LER hi hi ....SÅ mina kära bloggarvänner det är därför jag inte har orkat vara in till er som jag hade önskat ...MEN vi hörs snart igen .... *HADE*= MÅ BRA>>><<< KRAM  IA >>><<<   

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards