VÄLKOMMEN TILL Ia;s  BLOGG...

Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

ALLA HJÄRTAN HÄ LSNINGAR TILL :

Av IRJA Hagström Wikström - 12 februari 2010 01:43

Valentine glitter
Valentine's Day Graphics
Valentine glitter FEBRUARI FREDAGEN DEN 2010-02-12.....  Alla Hjärtans Hälsningar  vill jag sända till mina första  bloggarvänner !!!!

JAG önskar er alla från mitt hjärta, en trevlig och skön alla  hjärtans HELG>>>>>

LENA, LOVE,MARGIT, LILLIS och SKOMAKAR LISA........

Vi hörs mera idag.....NI andra fem får eran hälsning i morronkväll -Natt.....  

TÄNKVÄRT :!!! Enda sättet att få en vän ,är att vara en ......

ALLA HJÄRTANS KRAM IA <<<  >>>Fortsättning följer>>>><

 
 
Lena

Lena

12 februari 2010 05:33

Åhhh, vilket fint mottagande...TACK för det kära Irja !!!
Vill också tacka för såväl kommentarer hos mig som för boktipset du gav...jag ska hålla ögonen öppna för den boken verkar bra och Karin Fossum gillar jag =D
Ha en underbar fredag och många kramar till dig från mig !!!

http://roshultskan.bloggplatsen.se

 
Cia

Cia

12 februari 2010 06:00

Godmorgon tjejen!
tack för titten i natt. Visst blir man yrkesskadad när man jobbar natt vad gäller sovandet och dygnsrytmen. Har jobbat natt sen jag fick mitt första barn -91 och kan absolut inte tänka mig en dagtjänst i vården igen.
Ha en härlig helg och alla hjärtans dag/Kramiz

http://www.ciabel.bloggplatsen.se

 
lillisl

lillisl

12 februari 2010 06:57

Tack för Alla Hjärtans hälsningen det värmde
Ha det gott min vän och var rädd om dig
Kram

http://danslillis.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Maggan

12 februari 2010 08:06

God Morgon Irja!Tack för din hälsning! Och att du varit i min lilla by,då vet du hur den ser ut. Jag är född här,så jag tycker väl den inte är så märkvärdig,men man blir väl hemmablind.Men jag trivs här ändå.Du behöver inte ursäkta att du uttrycker dig annorlunda som du säger,det gör du inte. Vad härligt att vara så skandinavisk.Att du hade finskt påbrå förstod jag av ditt namn (vackert förresten)men annars trodde jag nog du var norrländsk. Känner igen vissa ord,eftersom en av mina väninnor är från Luleå. Jag tycker dialekten är så vacker. Det är annat med min östgötska.Inte vacker,men jag skäms inte för den.Och jag pratar väldig dialekt säger mina barnbarn.
Nu Irja vill jag önska dig en fin helg och jag vill ge dig en riktig ALLA_HJÄRTANS_KRAM! På återseende snart.
(ja du får gärna länka mig,då kan ju jag få göra samma med dig?)

 
Berith

Berith

12 februari 2010 09:40

Kloka och tänkvärda ord från en klok kvinna =))
Önskar dig en trevlig helg , varma kramar =))
Varma kramar =)

http://maxmax.bloggplatsen.se

 
margit

margit

12 februari 2010 11:32

TACK Irja för din ALLA HJÄRTAN dags hälsningen!
Det värmer mitt hjärta! TÄNK va roligt att ha så GOA FINA BLOGGVÄNNER!
Tänk dom som "kom på "bloggen! Vad en betyder mycket för oss alla som "upptäckt den".
Roligt att det har gått så bra för din man också! Ni får fortsätta att lEVA DET GODA LIVET TILLSAMMANS igen!
Bra att man aldrig vet morrondagen...man får ta "EN DAG I TAGET"...och LEV IDAG!....
Skall ikväl åka till Eskilstuna igen...jobba 3 nätter...Lasse får då titta på OS...för det börjar väl i helgen...
Önskar er båda en fin helg!! Kramen vännen!!!/Margit

http://margitholm.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av IRJA Hagström Wikström - 7 augusti 2018 13:32


Blir det i dag, nu när  det är  något svalare idag,,,, Vi ska på lite längre resa , innan sommaren är helt slut,,, Ja, sommaren sjunger ju på sista versen,,, och nu när inte det är så varmt så orkar man färdas med  vår fina pärla,,, Att ha he...

Av IRJA Hagström Wikström - 6 augusti 2018 17:52


Som sagt så var det längesedan jag titta in här i min blogg,,, Mycket har händ under årens lopp , både glada och dåliga nyheter/// Och att jag blivit äldre med åren,,,men det blir vi väl allesammen  de kallas  väl för LIVET " Har glömt bort h...

              Idag är det fredagen den 17 maj, Norges nationaldag ...... självklart måste jag  ju bara vara med  och fira det på något sätt,,,, Varför??? undrar ni säkert     För en del av mitt hjärta tillhör vår grannland  Norge i väst...

Av IRJA Hagström Wikström - 15 maj 2013 01:15

                                    Vilken doft, vilket ljus ,--------och vilket märkligt ljud, fågelkvitter från buskar och träd, svanarna   som trumpetar i  rosåvilen, storspoven loggande läten,  och igelkottarnas  kärlekstjatter, mån...

   Veckorna går med en rasande fart, det blir mycket att göra här framöver, att städa upp och väcka upp   trätgården  vid liv, vissa av vårblommarna har redan blossat upp Man blir alldeles vimmelkantig av lycka när de första vårblommorna visa...

Presentation


Lycka är att minnas gårdagen
Drömma om morgondagen,
och leva i dag...... FÅNGA DAGEN

Fråga mig

10 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Klockan Är

Vädret hos mig:

Vädret Piteå

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Kategorier

Länkar

Besöksstatistik

bloggpatsen.se

GÄSTBOKEN >>>>>>

  

Mina dikter och Poesier

*** VÄLKOMMEN TILL IA:s LIV och TANKAR i N

VÄLKOMMEN TILL Ia;s BLOGG


Ovido - Quiz & Flashcards